YildizZB

YildizZB

Üye
07.05.2004
Uzman Onbaşı
3.605
Hakkında

#09.12.2010 23:05 0 0 0
#19.09.2010 01:15 0 0 0
#09.08.2010 21:01 0 0 0
#08.08.2010 23:09 0 0 0
#08.08.2010 17:00 0 0 0
#01.08.2010 23:44 0 0 0
#29.07.2010 20:49 0 0 0
#20.07.2010 23:16 0 0 0
  • giris biletimiz, servet yatirtik :)
    noimage

    isinma anlari ( hava cok soguktu ya hani )
    noimage
    noimage
    noimage

    bizim yattara :)
    noimage
    noimage

    bunlar kim bilmiyom :)
    noimage

    macin son dakikalarinda bizim genclerin sahaya atilma hazirliklari
    noimage

    hucuuuuuuuuuuuuuuuuuum
    noimage


    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage

    kacis anlari
    noimage

    ve bizim kacis animiz
    noimage

    süper bir gün dü
#19.07.2010 23:29 0 0 0
#03.06.2010 22:43 0 0 0
  • gece vakti gereksiz


    uyku



    yaf benimde uykum geldi, size iyi uykular dilerim bye bye
#31.05.2010 00:39 0 0 0
#31.05.2010 00:35 0 0 0
#31.05.2010 00:32 0 0 0
#31.05.2010 00:29 0 0 0
#31.05.2010 00:26 0 0 0
#31.05.2010 00:23 0 0 0
#31.05.2010 00:20 0 0 0
#30.05.2010 23:51 0 0 0