8 FEBE 8 GESE 8ekiz 8

Son güncelleme: 23.12.2007 10:46
  • Birazdan bu 8 rakami ile ilgili ilginc yorumlarimi eklicem :)

    Az evvel aksamki mac ne olur diye düsünürken aklima ilginc bazi tesadüfler geldi.

    Bu sene 8 Sayisi bir cok olayda rol aldi.

    Mesela bu Fenerbahcenin Besiktasi kadiköyde yenemedigi 8. senesi olacakti. Tabiki hakem maci katletmeseydi. Bu benim görüsüm maci naklen tv den izledim malum pis kokulu fauluda defalarca izledim ve halen görüsüm ayni.

    Bu sene besiktas bir sampiyonlar ligi macinda tam 8 gol yiyerek adini sampiyonlar ligi tarihine yazdirdi:D

    Konumuz besiktas degil aslinda ama 8 lere taktik ya bir kere:)

    Bu gün ayin 8 i. Malum bir tarihte gün sayisi kadar gol yiyen galatasaray taraftarinin ve fenerbahce taraftarinin aklina kötü kötü seyler geliyor eminim :D

    Fenerbahce sahasinda galatasaraya tam 8 senedir yenilmiyormus. Simdi akla her ne kadar fenerlilerin 6 kasim 6 gol 8 aralik 8 gol hayalleri gelsede. Besiktas karsisinda seytanin bacagini zorlada kirsalar bugün ayni sey neden galatasaray icin gecerli olmasin?

    2008 e günler kala bu macta 8 rakami gecen her dakikayida incelemek lazim.:)

    Tabiki fenerbahcenin 8 senedir galatasaray maclarina ayni cubuklu forma ile ciktiginida unutmayalim.

    Her iki taraf icinde zor bir aksam olacak bakalim macta baska 8 ibaresi görecekmiyiz.
#08.12.2007 15:03 0 0 0
  • Altyapısı göz kamaştıran Cim Bom, bu sene 17 Yaş altı, 19 Yaş altı ve Ümit Milli Takımlara 8 oyuncu verirken, Kanarya sıfır çekti.

#08.12.2007 15:31 0 0 0
  • 8-0
#08.12.2007 17:33 0 0 0
  • Fenerbahçe 8 rakamından sıkılıp seriyi 9 yıla çıkardı. Ayrıca Kadıköy ve Samiyende karşılaşan her iki takımın son 6 maçından galip gelen takım FENERBAHÇE...:D
#08.12.2007 23:25 0 0 0
  • Fenerbahce sahasinda galatasaraya tam 8 senedir yenilmiyormus.

    Halisin aßi yenilmiyor siz ne kadar istesenizde olmuyo işte :D
#08.12.2007 23:31 0 0 0
  • abi kusura bakma ama bazi maddeler, bosa sallanmis..:D
#09.12.2007 01:43 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    abi kusura bakma ama bazi maddeler, bosa sallanmis..:D
    Orijinali Göster...


    8 Senedir febeyi yenemeyen kalassaray (önce yanlislikla yazdim ama sonra acayip bisey buldugumu farkettim, nasil ama "kalassaray"
    :D) abarmiyorda ben bir kac 8 fazladan sallamisim cokmu.
#09.12.2007 12:33 0 0 0
  • (önce yanlislikla yazdim ama sonra acayip bisey buldugumu farkettim, nasil ama "kalassaray"

#09.12.2007 12:36 0 0 0
  • @hakan2230 adlı üyeden alıntı:
    (önce yanlislikla yazdim ama sonra acayip bisey buldugumu farkettim, nasil ama "kalassaray"


    Orijinali Göster...


#09.12.2007 13:26 0 0 0
  • bundan sonra 8 sayisi ugursuz sayim olarak kabül ediyorum
#09.12.2007 13:59 0 0 0
  • Levis'in zekasına hayranım,Allah'tan aynı taraftayız.
#09.12.2007 21:01 0 0 0
  • @karakartal_okan adlı üyeden alıntı:
    Levis'in zekasına hayranım,Allah'tan aynı taraftayız.
    Orijinali Göster...


    LEVIS' in zekasına kimler hayran... Allah' tan rakip takım taraftarıyız... yoksa rakibim olmayacaktı burada


    değil mi abim :D
#09.12.2007 23:35 0 0 0
  • @LEVIS-501 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2265009]MARDINLI1986[/alinti]

    8 Senedir febeyi yenemeyen kalassaray (önce yanlislikla yazdim ama sonra acayip bisey buldugumu farkettim, nasil ama "kalassaray"
    :D) abarmiyorda ben bir kac 8 fazladan sallamisim cokmu.

    Orijinali Göster...

    8 Senedir febeyi yenemeyen kalassaray (önce yanlislikla yazdim ama sonra acayip bisey buldugumu farkettim, nasil ama "kalassaray"
    :D) abarmiyorda ben bir kac 8 fazladan sallamisim cokmu.


    yok canim estafurullah..
#10.12.2007 00:08 0 0 0
#10.12.2007 12:00 0 0 0
  • @okanoo28 adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2266812]karakartal_okan[/alinti]

    LEVIS' in zekasına kimler hayran... Allah' tan rakip takım taraftarıyız... yoksa rakibim olmayacaktı burada


    değil mi abim :D
    Orijinali Göster...
    LEVIS' in zekasına kimler hayran... Allah' tan rakip takım taraftarıyız... yoksa rakibim olmayacaktı burada


    değil mi abim :D

    Güzel espiri
#10.12.2007 15:04 0 0 0
  • @karakartal_okan adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#2267176]okanoo28[/alinti]LEVIS' in zekasına kimler hayran... Allah' tan rakip takım taraftarıyız... yoksa rakibim olmayacaktı burada


    değil mi abim :D

    Güzel espiri
    Orijinali Göster...
    Güzel espiri

    gerçekler çok acı be adaş :D
#10.12.2007 18:22 0 0 0
  • Gerçek mi?Hani nerde?
#10.12.2007 18:50 0 0 0
#11.12.2007 11:56 0 0 0
  • Espiri yapma konusunda iyisin,ah bide cevap yazmak için uzun süre beklemesen. Bende senin gibi günlerce ne yazsam die araştırsam daha iyi espiri yapacağıma eminim
#11.12.2007 17:30 0 0 0