Doğru biliyorsun gerçekten nefret ederim buralardan, küçük bir ayrıntıyı atladın ama, Bolu'nun yaşanası güzelliklerinden nefret değil bu, zorunlu ikametle sevmediğin ( ve işte bu noktada nefret ettiğin varlıklarla aynı çevrede yaşamak ) kişilerle yaşamaya çalışmak.Hoşlanmadığın toplumla bir arada olma zorunluluğu.
Kimbilir belki bir gün soluğu sevdiğim yerlerden birinde alabilirim Engin
Ankara'yı sevmem açıkçası, kurak ve bozkır öyle görüntülere alışmamışız, ama düzenli ve rahat bir şehir, İstanbul gibi karmakarışık değil , Sakarya dersen orası bir başka zaten ...