Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • :) Benim memleketim daha güzelll...
#24.08.2010 20:07 0 0 0
  • Evet arkadaşım,
    herkesin kendi memleketinden daha güzel bir yer olmadığı kesin...
#25.08.2010 01:31 0 0 0
  • @ismailozdogan adlı üyeden alıntı:
    :) Benim memleketim daha güzelll...
    Orijinali Göster...


    İsmail senin kendi memleketini övdüğünü ilk defa görüyorum. Her daim nefretini belirtirdin. Demek Ankara'yı gözüne kestirdin.
#25.08.2010 12:21 0 0 0
  • Doğru biliyorsun gerçekten nefret ederim buralardan, küçük bir ayrıntıyı atladın ama, Bolu'nun yaşanası güzelliklerinden nefret değil bu, zorunlu ikametle sevmediğin ( ve işte bu noktada nefret ettiğin varlıklarla aynı çevrede yaşamak ) kişilerle yaşamaya çalışmak.Hoşlanmadığın toplumla bir arada olma zorunluluğu.

    Kimbilir belki bir gün soluğu sevdiğim yerlerden birinde alabilirim Engin :)

    Ankara'yı sevmem açıkçası, kurak ve bozkır öyle görüntülere alışmamışız, ama düzenli ve rahat bir şehir, İstanbul gibi karmakarışık değil , Sakarya dersen orası bir başka zaten ...
#25.08.2010 15:59 0 0 0
#26.08.2010 14:32 0 0 0
  • herşeye rağmen Ankara güzelllll :D
#26.08.2010 14:39 0 0 0
  • İlk ve son Ankara bululmasına ait bir kaç resim...

    Herseyi anlatiyor sanirim.. Senin adina üzüldüm Usta sanirim yine en güzel bulusmalar Istanbul ve Almanya Buluslari idi..:)
#03.09.2010 15:27 0 0 0
  • Soğuk memleket , dumanlı başkent :)
#03.09.2010 15:29 0 0 0
  • @MARDINLI1986 adlı üyeden alıntı:
    İlk ve son Ankara bululmasına ait bir kaç resim...

    Herseyi anlatiyor sanirim.. Senin adina üzüldüm Usta sanirim yine en güzel bulusmalar Istanbul ve Almanya Buluslari idi..:)
    Orijinali Göster...

    Herseyi anlatiyor sanirim.. Senin adina üzüldüm Usta sanirim yine en güzel bulusmalar Istanbul ve Almanya Buluslari idi..:)

    Benim adıma üzülmene gerek yok. :)

    Ben gayet güzel gezdim tozdum. Üzeleceksen burunlarının dibine kadar gelen fırsatı tepenler için üzül.
#04.09.2010 00:26 0 0 0
  • Benim adıma üzülmene gerek yok.

    Ben gayet güzel gezdim tozdum. Üzeleceksen burunlarının dibine kadar gelen fırsatı tepenler için üzül.

    Sanalda kalmak istemişler sanırım :)
    Sanalda gördüğüm en güzel forumdakilerle tanışma fırsatını kaçırmışlar...
#04.09.2010 00:30 0 0 0
  • Benim adıma üzülmene gerek yok.:)

    Ben gayet güzel gezdim tozdum. Üzeleceksen burunlarının dibine kadar gelen fırsatı tepenler için üzül.

    Iyi en azindan sen görmek istegidin yerleri görmüs yapmak istediklerini yapmissin.

    Dedigin gibi bizde büyük bir Kitle bekliyorduk ama bizim Kahvede toplandigimiz kadar bile insan gelmemis. YAZIK. Okadarda talep vardi.
#05.09.2010 13:30 0 0 0
  • Hangi kahve bu ?
    Nerde?
    Evet bu kadar değerli insan gelmiyordur
    hem sen en son git mardinli
    seni gören girmiyor olabilir (:
#05.09.2010 20:20 0 0 0
  • bende gelirdim ozaman aranızda olsaydım ama bidahakine kaçırmam (:
#24.12.2010 06:40 0 0 0
  • gelirim diyen çok oldu ama gelemediler nedense
#24.12.2010 17:12 0 0 0
  • güzel bir resim...sağdan ilk yeşıl gömlekli arkadaş ya çok uykusuz ya da bir şeyler kullanıyo gibime geldi..ama yakışıklı
#12.04.2011 19:13 0 0 0
  • Sanırım o ßenim , GömLegim Yok ama ßa$ka Ye$iLLi Göremedim
    O SıraLar CaLı$ıyordum Düzensiz Uyuyordum Ondandır ßeLki :)
#03.05.2011 00:41 0 0 0
  • Ne çekiyorsun memo:D

#03.05.2011 11:37 0 0 0
#03.05.2011 13:44 0 0 0
  • :)
#04.05.2011 19:37 0 0 0