Ne bileyim herkes fotoğraf soruyor uzaktan doğru
Ben sevmem bi yana sıcaktan fotoğraf aklımıza gelmedi bile... 4 tane var diye biliyorum, yemekte çekilmişti.
Onlarda LEVIS te gelince ekleyecektir.
Öncelikle buluşma öncesi ve sonrasında organize işleri ile ilgilenen Ateş hocama, yüzlerce kilometre uzaktaki çevre illerden gelen üyelerimize ve Ankara'dan buluşmaya katılan tüm arkadaşlara teşekkürler. İsmini yazdırdığı halde mazeret bildirmeden aramızda olmayanlara da teessüf ederim.
İlk ve son Ankara bululmasına ait bir kaç resim...
@666666 adlı üyeden alıntı: ne yani biz yazmadık ama canlı olsun diye telefon ettik o mazerek kabul edilmiyor mu telefondan bahsedilmmemiş teessüf ederim Orijinali Göster...
Biz masaya senin yerine siteden olmayan başka bir arkadaşı oturttuk adınıda çakma refik taktık. Soranlara onu refik diye tanıtacaktık niye belli ettinki gelmediğini