Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • hangi çılgın 666666 ters çevirip
    999999 yapacakmış şaşarım
    Kükremiş aslan gibiyim 9'ları parçalarım



    Çok arzu etmiştik ama malesef gelemedik tüm dostlardan özür diliyorum.
    Nasip değilmiş demek
#01.08.2010 13:18 0 0 0
  • Pedaliza merahli diildim zati püüüüüüüüüüüüüüh,
    ya nasil olduda kimse resim filan cekmedi böle bizde uzahtan uzahtan bakardik iste
#01.08.2010 23:44 0 0 0
  • Ne bileyim herkes fotoğraf soruyor uzaktan doğru :S
    Ben sevmem bi yana sıcaktan fotoğraf aklımıza gelmedi bile... 4 tane var diye biliyorum, yemekte çekilmişti.
    Onlarda LEVIS te gelince ekleyecektir.
#02.08.2010 00:49 0 0 0
  • Oyyyy oYYY resimler nerde...
#02.08.2010 14:53 0 0 0
  • az daha sabır :)
#03.08.2010 23:37 0 0 0
  • ßende 1 Tane Resim War Oda Enqin aßi ßa$ka Masadaki Ki$iLerin Fotografını Cekerken
#06.08.2010 22:32 0 0 0
  • Öncelikle buluşma öncesi ve sonrasında organize işleri ile ilgilenen Ateş hocama, yüzlerce kilometre uzaktaki çevre illerden gelen üyelerimize ve Ankara'dan buluşmaya katılan tüm arkadaşlara teşekkürler. İsmini yazdırdığı halde mazeret bildirmeden aramızda olmayanlara da teessüf ederim.

    İlk ve son Ankara bululmasına ait bir kaç resim...

    Buluşma Resimleri
#08.08.2010 12:40 0 0 0
  • resimler süper özellikle bayan üyelerimiz

    ayrıca ateş hocamı gördüğümede çok sevindim :)

    ama 25 temmuzda boyum uzadı sanki
#08.08.2010 21:13 0 0 0
  • resimdeki arkadaşların bazılarını biliyorum diğerlerinide görmüş olduk.Ateş hocamıda tabiiki tam tahmin ettiğim gibisiniz hocam:)
#08.08.2010 21:17 0 0 0
  • ne yani biz yazmadık ama canlı olsun diye telefon ettik o mazerek kabul edilmiyor mu telefondan bahsedilmmemiş teessüf ederim
#08.08.2010 22:22 0 0 0
  • "25 Temmuz 2010 Ankara Buluşması " oldukça sıcak bir güne denk geldi.

    Buluşmaya katılanların fotoğraflarına baktım.
    Hepsi de saygıya değer insanlar benim nezdimde.

    O gün, son anda aldığım bir karar ile Ankara' ya gidemedim.

    Bu organizasyonu düzenleyen ©LEVIS-501' e ve gerekli görüşmeleri, ayarlamaları yapan sevgili atesilter' e teşekkür ediyorum.

    Umarım bir sonraki buluşmada bende yer alırım.

    Saygılar ve sevgiler benden hepinize.

    Vildan Uyar









#08.08.2010 22:26 0 0 0
  • [atex]@ 666666

    Sanıyorum bize telefon ile mazeret bildiren
    sevgili dostumuz refik, sizin mazeretinizi de bildirmeyi unuttu.


    Çünkü öyle birşey olsaydı mutlaka gelenlere duyururduk.
    [/atex]
#09.08.2010 15:29 0 0 0
  • @666666 adlı üyeden alıntı:
    ne yani biz yazmadık ama canlı olsun diye telefon ettik o mazerek kabul edilmiyor mu telefondan bahsedilmmemiş teessüf ederim
    Orijinali Göster...


    Biz masaya senin yerine siteden olmayan başka bir arkadaşı oturttuk adınıda çakma refik taktık. Soranlara onu refik diye tanıtacaktık niye belli ettinki gelmediğini
#09.08.2010 16:54 0 0 0
  • ivet ivet öle oldu :)
#09.08.2010 17:04 0 0 0
  • Ben farklı refik farklı beni karıştırdınız galiba çakma refilk'le tanışmak isterdim doğrusu gerçek refikle arasında bir fark varmı ki

    atesilter hocam sizde sanki Engin beyden yana gibi konuşuyorsunuz ben refik beye telefon ettim söyledim dedi bana
#09.08.2010 20:45 0 0 0
  • [atex]@ 666666

    Değerli arkadaşım 666666, kusuruma bakmayın ama
    ben refik dostumu çok severim.


    Eh siz de onun arkadaşı olduğunuza göre
    gelin beni aranıza sokmayın.

    [/atex]
#09.08.2010 23:56 0 0 0
  • Hocam sen bakma 666666 o bazen ara karştırır
    .
#10.08.2010 21:52 0 0 0
  • ankaraya bende geldim benim memleketim çok daha güzel valla
#12.08.2010 10:12 0 0 0
  • Liste yenilenmiştir.

    Geleceğini söylememişti ama bize o gün süpriz yapan denizcan abime de teşekkürler.



    Albümdeki kişileri henüz tanımayanlar için:

    noimage
#17.08.2010 18:26 0 0 0