Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • [atex]Değerli arkadaşım
    Rüya

    Katılamayacağınıza üzüldüm.
    Ancak erkek kardeşinizin bu özel gününde bulunmamanız,
    bizleri tahminizden çok daha fazla üzerdi.

    Bana göre en normal olanını yapmışsınız...


    Her ne kadar kendisini tanımıyorsam da
    kardeşinize eşi ile birlikte bir ömür boyu
    sağlıklı ve mutlu bir hayat geçirmesini dilerim.
    [/atex]
#14.07.2010 03:34 0 0 0
  • Bakalım 25 Temmuz'da birşey olmazsa ölmezsek geleceğim kendi arabam ile... Şimdiden o günü özledim bile
#14.07.2010 17:40 0 0 0
  • İnanın bana bu buluşmada olamayacak olmak en az kardeşimin düğünün de olamamakla eş değer...en başından beri çok istiyordum ora da olmayı... ancak taktir edersiniz ki bu düğüne katılmama şansım yok :) Şimdiden gitme hayali ve hazırılığı içersinde ki arkadaşlarımı hem kıskanıyorum hem onların adına seviniyorum. N'palım bir daha ki sefere inşallah ...
#14.07.2010 21:05 0 0 0
  • [atex]Sevgili arkadaşım,
    Rüya

    Dediğiniz gibi inşallah İleride yapılacak başka bir toplantıda
    tekrar birbirimizi görme ve tanışma şansı elde ederiz.


    Bu toplantımızı büyük bir nezaket göstererek
    kardeşinizin düğünü ile kıyaslamanız nedeniyle
    size çok teşekkür ederim.
    [/atex]
#14.07.2010 22:35 0 0 0
  • İnanın bana bu buluşmada olamayacak olmak en az kardeşimin düğünün de olamamakla eş değer...en başından beri çok istiyordum ora da olmayı... ancak taktir edersiniz ki bu düğüne katılmama şansım yok Şimdiden gitme hayali ve hazırılığı içersinde ki arkadaşlarımı hem kıskanıyorum hem onların adına seviniyorum. N'palım bir daha ki sefere inşallah ...


    Umarım gelin kaçar
#15.07.2010 09:49 0 0 0
  • :) öyle olacak saygı deger abicimm atesilter umarım orada yabanci kalmayız ::)
#15.07.2010 13:28 0 0 0
  • [atex]@ Pedaliza

    Arkadaşımızı bu kadar sevdiğinizi bilmiyordum.
    [/atex]
#15.07.2010 14:29 0 0 0
  • evet buluşma yeri netleşmiş üstelik banada çok yakın ALLAHTAN bir keder gelmezse gelmeye çalışacağım eşimde iştirak ederse tabiki saat 12 denmiş ama kapanış saatide var mı yoksa sabaha kadar sohbet devam edercek mi?listede ismim yok bir sorun olmaz umarım çün ki köye gitmezsek gelmeye çalışacağım da şimdiden herkese hoş geldiniz angaramıza diyorum....ve güzel bir şeçim olmuş buluşma yeri....
#15.07.2010 14:47 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    BERDEVAM

    Her ne kadar gelip gelmeyeceğiniz belli değilse de,
    oraya geldiğinizde herhalde sizi kovacağımızı sanmıyorsunuzdur.
    Başımızın üzerinde yeriniz var..


    Sohbet bildiğiniz gibi kişiler arasında yapılan
    konusu belli olmayan bir sosyal faaliyet çeşitidir.

    Bizler orada bilimsel bir Kongre yapmayacağımız veya
    konusu önceden belirlenmiş bir Seminer planlamadığımız için
    arkadaşlarımız arasından çenesi kuvvetli olanın çenesine,
    katılanların orada konuşulacakları dinleme gücüne
    ve özetle yapılan konuşmanın içeriğine göre
    bilinmeyen bir süre devam edeceğini düşünüyorum..

    Bana göre gerisi teferruattır.


    Misafirperverliğiniz için şimdiden teşekkür ederim.

    [/atex]
#15.07.2010 15:45 0 0 0
  • Pedaliza canım okadar çok güldüm ki anlatamam :)) Gelin kaçar mı bilmiyorum ama benim ne yapacağım henüz bilinemiyor :D Ayy aklıma neler geliyor bi bilsen... Ve ateş hocamında söylediği gibi beni bukadar sevdiğini bilmiyordum desem yalan olur... ben de seni çok seviyorum daima
#15.07.2010 16:28 0 0 0
  • Karbeyazim yozgatlı olarak ben geleceğim inşallah
    abinle yengene selam söyle
#16.07.2010 17:37 0 0 0
  • @Rüya
    Pedaliza'nın dediği gibi inşallah gelin kacar :)
#17.07.2010 08:41 0 0 0
  • Damat bunları okumuyodur umarım..... Rüyanın yerine toplantıya gelmesin sonra
#17.07.2010 09:02 0 0 0
  • valla ne yalan söleyim Musayit Olursam Gelirim Zaten 4 5 km uzaklıkta GÖksu Parkı Bana
#19.07.2010 19:38 0 0 0
  • Unutmu$z Maini kuLLanmayı cift Msj Yazdık :D
#19.07.2010 22:40 0 0 0
  • CaLı$tıgım Yerde iZinLeri İstedigimiz Gün aLamadıgımıZ İcin Son 1 Aydır Kesin GeLcem Die ßi$e Yazdıramadım

    İznimi ßugüne Wermi$Ler

    Pazar Günü En Yogun We İzinsiz Günümüz Ama ßi $ekiLde İzin aLıp GeLmeye ÇaLı$acam

    Tahminen ßuLu$ma 12 Gibi ßa$Lıcaksa Kac Gibi ßiter ?
#19.07.2010 22:43 0 0 0
  • [atex]@ MeMoLi

    Bitiş diye birşey olduğunu sanmıyorum.
    Herhalde isteyen istediği zaman kalkıp işine gücüne
    veya evine döner diye düşünüyorum.


    Çünkü amacımız sadece tanışmak.
    [/atex]
#19.07.2010 23:46 0 0 0
  • AnLa$ıLdı Ama ßenim NormaLde o Gün SaaT 14:00 Gibi i$ ßa$ı Yapmam Gerekiyorda Ondan Sordum
#19.07.2010 23:59 0 0 0
  • [atex]@ MeMoLi

    Eğer iş başı yaptıktan sonra normal olarak
    8 saat çalışıyorsanız, gece 22:00 de serbest kalabilirsiniz ki
    emin değilim ama kimse o saate kadar orada kalmaz...


    Bu nedenle sizin için başlangıç saatinin
    çok daha uygun olacağını zannediyorum.
    [/atex]
#20.07.2010 03:42 0 0 0