
[/atex]
Şimdiden gitme hayali ve hazırılığı içersinde ki arkadaşlarımı hem kıskanıyorum hem onların adına seviniyorum. N'palım bir daha ki sefere inşallah ...

[/atex]
öyle olacak saygı deger abicimm atesilter umarım orada yabanci kalmayız :
[/atex]
eşimde iştirak ederse tabiki saat 12 denmiş ama kapanış saatide var mı yoksa sabaha kadar sohbet devam edercek mi?
listede ismim yok bir sorun olmaz umarım
çün ki köye gitmezsek gelmeye çalışacağım da
şimdiden herkese hoş geldiniz angaramıza diyorum....ve güzel bir şeçim olmuş buluşma yeri....



) Gelin kaçar mı bilmiyorum ama benim ne yapacağım henüz bilinemiyor
Ayy aklıma neler geliyor bi bilsen...
Ve ateş hocamında söylediği gibi beni bukadar sevdiğini bilmiyordum desem yalan olur... ben de seni çok seviyorum daima
?

[/atex]