Ben doğma olmasa bile, ömrümün çoğunu Ankara'da geçirdim.
Hele son 20 yılımda hiç ayrılmadım desem yalan olmaz.
Ben de Anket nedeniyle yerini görmek
ve sizlere bilgi vermek amacıyla oraya ilk defa gittim
Hakikaten güzel bir yer olduğunu görünce
hem sevindim hem de kendimden utandım...
Ankara gibi ulaşımı kolay olan bir yerde
içinde yaşadığımız ortamın güzel yerlerini görmememizin,
biraz ilgisizlikten ve biraz da tembellikten kaynaklandığını sanıyorum.
Galiba bu bilgisayarlar bizi bazı konularda oldukca sınırlıyor.
[/atex]
Katılım oldukça Yüksek
Şimdiye kadar yapılan tüm buluşmalara iştirak etmiştim
Malesef Yoğun iş temposu yüzünden Ankara Buluşmasına katılamayacağım
Buluşmaya katılacak Tüm Arkadaşlara bol eğlenceler dilerim 2013 Trabzon Buluşmasında Görüşmek Üzere
Çok teşekkür ediyorum hocam
Uçak korkumu yenebilirsem uçakla gelirim diye düşünüyorum ama esenboğa ile eryaman 1 saat sürer diyorlar.
Sanırım otobüs en iyisi olacak.Bakalım gün ola harman ola )
Merhaba arkadaşlar. Bu konuya birazdan yazacklarımı yazmaktan son derece üzgünüm en önce bunu ifade edeyim. Erkek kardeşimin 24-24 temmuz tarihlerinde düğün merasiminden dolayı malesef bu buluşma da aranızda olamayacağım... Daha önce söz verdiğim halde gelemeyeceğim çok özür diliyorum.Sevgiyle kalın...