Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • doğma büyüme ankaralıyım ama daha önce hiç gitmedim bakalım bi aksilik çıkmazsa orada olacağım
#09.07.2010 08:26 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    xraycı

    Ben doğma olmasa bile, ömrümün çoğunu Ankara'da geçirdim.
    Hele son 20 yılımda hiç ayrılmadım desem yalan olmaz.

    Ben de Anket nedeniyle yerini görmek
    ve sizlere bilgi vermek amacıyla oraya ilk defa gittim

    Hakikaten güzel bir yer olduğunu görünce
    hem sevindim hem de kendimden utandım...

    Ankara gibi ulaşımı kolay olan bir yerde
    içinde yaşadığımız ortamın güzel yerlerini görmememizin,
    biraz ilgisizlikten ve biraz da tembellikten kaynaklandığını sanıyorum.


    Galiba bu bilgisayarlar bizi bazı konularda oldukca sınırlıyor.

    [/atex]
#09.07.2010 12:53 0 0 0
  • Galiba bu bilgisayarlar bizi bazı konularda oldukca sınırlıyor.

    çok haklısınız takılıyoruz bilgisayarlara etrafımızdaki güzelliklerden haberimiz olmuyor
#09.07.2010 17:49 0 0 0
  • keşke bende gelebilseydim :) size bol eğlenceler
#10.07.2010 00:33 0 0 0
  • Katılım oldukça Yüksek
    Şimdiye kadar yapılan tüm buluşmalara iştirak etmiştim
    Malesef Yoğun iş temposu yüzünden Ankara Buluşmasına katılamayacağım
    Buluşmaya katılacak Tüm Arkadaşlara bol eğlenceler dilerim
    2013 Trabzon Buluşmasında Görüşmek Üzere
#10.07.2010 10:54 0 0 0
  • [atex]Değerli dostlarım
    Asiyan ve MaRaBoGLu61

    Sizlerin de katılması gerçekleşebilseydi
    sanıyorum ben dahil herkes çok mutlu olurdu.


    Bununla beraber,
    sizler hakkında yapacağımız konuşmalarda
    aramızda sizlerin de bulunduğunu düşünerek,
    daha dikkatli olacağımıza inanabilirsiniz.


    Sağlıcakla kalınız.
    [/atex]
#10.07.2010 12:09 0 0 0
  • Bununla beraber,
    sizler hakkında yapacağımız konuşmalarda
    aramızda sizlerin de bulunduğunu düşünerek,
    daha dikkatli olacağımıza inanabilirsiniz.


    hocam bu ne demek şimdi
#10.07.2010 13:23 0 0 0
  • [atex]Evet...!
    Tam düşündüğünüz gibi..
    Gelmeyen veya gelemeyen dostlarımızın
    birazcık kulakları çınlayacak...

    [/atex]
#10.07.2010 16:37 0 0 0
  • canınız sağolsun hocam bizde buraya girer gelemeyenlere sizlerin kulaklarını çınlatırız :D
#11.07.2010 19:00 0 0 0
  • 25 Temmuzda İstanbulda olmam gerekiyor :(
    Ateş hocam İstanbul'dan Ankara'ya tren mi, otobüs mü ??
    Bir de kaç saat sürer acaba
#11.07.2010 23:06 0 0 0
#12.07.2010 02:20 0 0 0
  • Oradan Haymana Kaplıcalarina Beklerim Misafirim Olun Benim Otelim Var Tüm Herkesi Beklerim
#12.07.2010 09:54 0 0 0
  • Çok teşekkür ediyorum hocam
    Uçak korkumu yenebilirsem uçakla gelirim diye düşünüyorum ama esenboğa ile eryaman 1 saat sürer diyorlar.
    Sanırım otobüs en iyisi olacak.Bakalım gün ola harman ola :))
#12.07.2010 11:50 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    tk-hamza

    Herşeyin o güzel gönlünüze göre olmasını diler,
    nazik davetiniz için teşekkür ederim.
    [/atex]
#12.07.2010 13:07 0 0 0
  • [atex]Sevgili dostum
    Pedaliza

    Ben herşeyin daima hayırlı olacağına inanırım.
    Dediğiniz gibi gün ola harman ola..!
    [/atex]
#12.07.2010 13:10 0 0 0
  • @tk-hamza adlı üyeden alıntı:
    Oradan Haymana Kaplıcalarina Beklerim Misafirim Olun Benim Otelim Var Tüm Herkesi Beklerim
    Orijinali Göster...


    E biz de sizi buluşmaya bekliyoruz. :)
#13.07.2010 09:51 0 0 0
  • Yozgattan Gelen yokmu ya :)
#13.07.2010 17:23 0 0 0
  • [atex]@ KarBeyazi_M

    Yozgat ilimizi nasıl olsa siz temsil ediyorsunuz diye
    sanıyorum kimse gelmiyor.
    [/atex]
#13.07.2010 22:29 0 0 0
  • Merhaba arkadaşlar. Bu konuya birazdan yazacklarımı yazmaktan son derece üzgünüm en önce bunu ifade edeyim. Erkek kardeşimin 24-24 temmuz tarihlerinde düğün merasiminden dolayı malesef bu buluşma da aranızda olamayacağım... Daha önce söz verdiğim halde gelemeyeceğim çok özür diliyorum.Sevgiyle kalın...
#14.07.2010 01:13 0 0 0