Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • liste de gerçekten tanışmak istediğim arkadaşlar var nasip bakalım gelmek istiyorum ama şimdiden bişe diyemicem :)
#27.04.2010 09:36 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    keskinkilic_68

    Karar verdiğinizde kararınızı bir mesaj ile
    burada bizlere bildirirseniz sizi de listemizde görmenin
    bizleri sevindireceğini bilmenizi isterim.
    [/atex]
#28.04.2010 03:59 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    selcukbrs

    Katılamayacağınızı bildiren mesajınızı görünce önce üzüldüm.
    Ancak katılamama nedenini de okuyunca içim rahatladı.


    Düğünler genellikle bir defa yapılan
    bir ömür boyu hatırlanan önemli günler arasındadır.

    Değindiğiniz gibi, Allah ömür verirse
    bir sonraki buluşmamızda görüşmek üzere
    size iyi düğünler ve tatiller dilerim.


    ©atesilter


    beni anlayışla karşıladığın için tşk arkadaşım gerçekten bende çok üzüldüm gelemiceğim için ama bu işler hep kısmet işidir siz ne kadar gelcem desenizde elbet bi aksilikler çıkar işte ben ömrüm boyunca hep kısmet dierek yola çıkarım kısmet değilse zaten olmaz o işte ölede oldu inş yüce RABBİMİZ uzun ömürler verirse bir dahaki buluşmalaya inş kısmetse inş ama malum ramazan ayı ağustosa geldiği için düğünlerde öncelere alındı yoqsa gelmeyi çok istedim sizlere iyi eğlenceler iyi gezmezel dilerim
#29.04.2010 00:05 0 0 0
  • Ya öyle bi tarihki emin olun ben iki yıldır bu buluşmayı bekliyordum tarih benim düğünden daha doğrusu benim düğün iznimin bittiği haftadan 1 hafta sonra gelin şu tarihi 3 yada 4 temmuza çekelim ya çünkü 8-9 temmuz düğün ve ben 3-4 temmuzda ne olursa olsun allahın izni ile gelebileceğim o yüzden tarihi değiştirmek gibi bi durumumuz yok sanırım ama hani olsa böyle birşey ben ve eşim olacak kişi beraberce gelecektik buluşmaya ateş hocam bi el atın şu tarihlere ya ... :D
#01.05.2010 19:09 0 0 0
  • Ultimatom yanii illa arıza çıkarcan (;
    Şaka yapıyorum :)
    İnşallah sana uyan bir tarih olmasını ben çok isterim zira o buluşmada sen yoksan gelmeyelim daha iyi
    Umarım ortak bir nokta da buluşuruz.
#04.05.2010 17:40 0 0 0
  • ultimatomun düğününe gidelim hadi :)))
#04.05.2010 17:45 0 0 0
  • Süper olur :)
    Hem buluşma hem düğün hatta araya bir de nişan töreni sıkıştırılabilir :))
    Ultimtom hem bekarlık sultanlık evlenipte ne olcak sanki :)
    Gel yol yakınken dön kardeşim :D
    Hem herzaman evlenebilir insan Ama bu buluşma bir daha olamayabilir
#04.05.2010 17:49 0 0 0
  • Konuyu Yeni Gördüm Uzun Zamandırda Girmiyordum Ankarada Buluşma Fikri COk Güzel Bizim Zamanımızda Yoktu Böyle Aktiviteler Vs İnş. Güzel Olur Kolay Gelsin Hepinize.
#04.05.2010 18:31 0 0 0
  • ultimatom düğün nerede :)
#04.05.2010 19:19 0 0 0
  • Ya arkadaşlar şaka bi yana tarih uysa koşa koşa gelecektim ya benim düğün tarihi 2-3 temmuz ankarada 8-9 temmuz gaziantepte ankaradaki düğün karapürçek kavaklı tarafında arkadaşlar tüm ankaralı dostlarım davetlidir gelmek isteyenleri zaten davet edeceğim ama buradada söylüyorum gelmek isteyen arkadaşlar davetlidir tüm ankaralılar gelecek arkadaşlar olursa çok memnun olurum emin olun ayşo19 adlı arkadaşımız gelecek inşallah düğüne sizlerde gelin lütfen gelmek isteyen arkadaşlar bana pm atsın yer bilgilerini telefon alışverişini yapalım :D ben belli bi yerden alırım hepsini arabayla ... :D
#05.05.2010 20:05 0 0 0
  • GENÇLİK PARKI ULAŞIM BAKIMINDAN VE İHTİYAÇ GİDERME AÇISINDAN EN UYGUN YER.
#07.05.2010 23:04 0 0 0
  • Nallıhan ilçesine bağlı Hoşebe piknik alanını tavsiye ederim...
#10.05.2010 20:00 0 0 0
  • Gençlik Parkı Ankara'nın her yerinden ulaşımı mümkün ve genelde herkes tarafından bilinen bir yer olması dolayısıyla tercih edilebilir.
#12.05.2010 16:40 0 0 0
  • Ankara bana 8 Saat fakat ankarayı ıyı bıldıgım ıcın gelecegım bende... Hem sızler olsun hemde ankarayı ozledıgım ıcın gelecegım...
    İsmimim yazılmasını rıca edıyorum...
#12.05.2010 17:49 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    BURSALI1963

    Geleceğinize sevindim.

    Eğer kısmetse sizi aramızda sadece Main-Board Üyesi olarak değil;
    aynı zamanda Şampiyon Takımın Taraftarı olarak görürüz.


    Adınız listeye ilâve edilmiştir.
    [/atex]
#13.05.2010 01:11 0 0 0
  • son 2 ay
#13.05.2010 21:51 0 0 0
  • geLecekLerin listesinimi tutuyorSunuz...
#14.05.2010 00:35 0 0 0
  • [atex]Evet.

    Hem listeyi güncelliyoruz ve hem de konu ile ilgilenenler
    toplantıya kimlerin geleceğini görmüş oluyorlar.

    [/atex]
#14.05.2010 02:39 0 0 0
  • @ateşilter

    Geleceğim emin olun. İstanbulda'ki buluşmaya gelememiştim fakat buna geleceğim...
#14.05.2010 07:48 0 0 0