Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • temmuzda açık hava olması bence de süper fikir ama pazargünü olacağı için kalabalık olma ihtimali var ankaralılar genelde pazarları pikniğe gider de kararı bekliyoruz
#01.04.2010 17:15 0 0 0
  • Merhaba Allah nasip ederse gelmek istiyorum... eşiminde iznine denk gelirse İnşaalah iki tanede çocuk cihanım 11 yaşında sinan 9 yaşında dört tane yeni üyeyle gelicez tanışmak istiyoruz maın_board ailesiyle nasipse... hayırlısı diyorum eşim ben gelemezsem sen gidersin diyor ama yanımda yarim olmadan içim el vermez bu durumda dualarınıza ihtiyacım var arkadaşlar ...hayırlı mubarek cuma günü Allah razı olsun...Amin

    merhaba yani biz hamur işi yapabilirmiyiz piknik için sarma sara bilirim ben elmalı pasta yaparım artık o an için ortam neyi sağlarsa onu yaparım hazır yufkayla tembel böreğide olur misafir umduğunu değil bulduğunu yermiş yarma deriz bulğurun ince çekilmişine neli olsun sarma pirinçli mi yoksa ikisindende azar azar tadımlık hazırlarım kendimize de öyle hazırlıyorum eşim ilhan pirinçli sever biz çocuklarla sarmadan önce yarmayla hazırlarım yarısını çiğ köfte tarzı yeriz hemen homini gırtlak sonra kalanını da akşama hazırlarım korkmayın tadına baktığım kaşığı tekrar yemeğe sunmam adetim değildir bende herkesin pişirdiğini pek yiyemem seçiciyim içiniz rahat olsun üf ya sanki yemekteyiz proğramı gibi oldu arkadaşlar yaş pasta akşamdan hazırlarsam sıcakta ne kadar dayanır ben çok efamlıyım Allaha havale artık yazıklar olsun ilhanın çekeceği var ya sabr de aşkım ne olursun kadın milletiyiz zafer bizim her zaman alkış seslerigeliyor teşekkürler efendim elleriniz dert görmesin Allahıma emanet olun...Amin.
#02.04.2010 15:44 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    fatmakucuk

    Siz bu kadar istedikten sonra
    Allah da size yardım eder ve eşinizle birlikte
    inşaallah sizleri de aramızda görme şansını elde ederiz.


    Yer seçimi kesinleştikten sonra sıra doğal olarak yemeğe gelecek.

    Fakat seçilecek yerde yemek ihtiyacımızı temin edebilme olanağı varsa,
    sizin gibi iki çoculu fedakâr bir annenin bu kadar zahmete girmesine
    en azından saygıdeğer eşiniz mani olması gerekir diye düşünüyorum.


    Bu arada sanıyorum aramızda öyle kişiler var ki,
    bu değindiğiniz yemekleri yapma durumu ortaya çıkarsa,
    önce kendinizin ve çocukların hakkını bir tarafa ayırmanızı öneririm.
    Yoksa hepimiz aç kalabiliriz.


    Size ve ailenize 4 kişilik yer rezervasyonu yapılmıştır.

    Lütfen saygıdeğer eşinizin izin durumu kesinleştiğinde
    isimlerinizi listemize yazdırmak üzere bizlere haber veriniz.

    [/atex]
#02.04.2010 18:02 0 0 0
  • Kadro mükemmel eğer o gün işim olmazsa ank buraya 2 saat gelmek isterim. O yüzden konuyu takip edeceğim.

    Bence tam ortası Ankamall ya da gençlik parkı olabilir.
#02.04.2010 23:19 0 0 0
  • arkadaşlar benim üyeliğim yeni ne gibi aktivitelerde bulunacaksınız ,sadece tanışıp eğlencemi tşkrlr
#03.04.2010 00:51 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    sevcankara

    Bu toplantılar, hergün mesajlarını okuduğumuz,
    birbirimizi görmeden bilgi ve dertlerimizi paylaştığımız arkadaşlarımızdan
    arzu eden ve durumu müsait olanlar ile biraraya gelerek
    tanışmak amacı ile düzenlenmektedir.


    Sizin bu toplantılarda yapılmasını düşündüğünüz başka aktiviteler varsa
    ve bu aktivitelerin neler olması gerektiği konusundaki düşüncenizi burada belirtirseniz
    sanıyorum pekçok arkadaşımızın ilgisini çekecek ve bu düşünceniz dikkate alınacaktır.
    [/atex]
#03.04.2010 11:00 0 0 0
  • evet biz çok güzel bir milletiz zor zamanımızda yardım isteyenin yardımına koşarız bize yardıma koşarlar hiç tanımayan insanlar birbirlerine bildikleri konularda yardımcı olmaya çalışır böyle bir buluşma da çok süper olacak bence herşey gönlünüzce olur inşallah diyorum belki ankarada simayen bile tanıdığımız kişlerle burada şahsen tanışma imkanı olacak belkide ben bu kişiyi tanıyordum diyeceğiz kimbilr takibe devam ediyorum
#03.04.2010 12:08 0 0 0
  • buluşula bilecek en güzel yer aski spor salonu bunun için gerekli birimlerle görüşülebilir.
#06.04.2010 09:23 0 0 0
  • Sevgili atasilter,yazdığım yazıda bloğumun adını yazdığım kısmı (edit @ atesilter sitemizde reklâm yapmak kural dışıdır) silmişsin.Senin tarafından bakınca tabii ki haklısın ama
    1.Amacım asla sitemin reklamını yapmak değildi,ayrıca da reklama hiç ihtiyacım yok.Çünkü blogumdan herhangi bir kazancım yok,böyle bir kaygım da yok.Blogum benim bildiklerimi başkalarıyla paylaşabilmem için bir araç.Arkadaşlarım beni ziyarete gelirken bloguma bakarlar ve biz şunu istiyoruz diye sipariş verirler :))
    2.Sitede böyle bir kural olduğunu da bilmiyordum.
    3.Son olarak atesilter,kısmet olurda temmuz buluşmasına gelebilirsem,yok sana börek,pasta felan : ))
#06.04.2010 15:40 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    nurpeksen

    Sitede böyle bir kural olduğunu
    siteye ilk katıldığımda ben de bilmiyordum..
    Daha sonra hele görevli olduktan sonra öğrenmeye başladım.
    Aramızda kalsın, halâ hepsini bildiğimi de söyleyemem.


    Amacınızın reklâm yapmak olmadığını söylüyorsanız öyledir.
    Çünkü kimsenin aklından geçenin ne olduğunu bilmeme imkân yok.


    Bir ticari işletme olarak şirketinizin reklâma ihtiyacı olmadığına
    inanın çok sevindim. Darısı diğer şirketlerin başına.

    Temmuz ayındaki buluşmaya inşallah katılabilirsiniz.
    Zaten börek, pasta felan gibi şeyleri aşırı yiyerek
    o yüzden şeker hastası olduğum için
    bilmeden de olsa bana bu konuda yardım etmiş olursunuz.

    [/atex]
#06.04.2010 18:01 0 0 0


  • ßu Arada WeriLen MekanLarın ßiLdigim KadarıyLa Dü$ünceLerimi SöLicem

    uLa$ım we AnkamaL'a Yakın oLdugu İcin aLtınPark Demi$tim

    YorumLarın ßir Coguna ßaktım

    Sessiz Sakin 1 Yer İsteniLiyoR

    aLtınpark Merkezde oLdugu icin yoL Gecen Hanı Gibi LunaParkıda oLdugu İcin Hafta Sonu TıkLım TıkLım oLur


    KızıLcahamam ßuLu$ma Günü Tahminen 50 Ki$i oLuruZ Die Dü$ünüyorum ßu KadaR İnsanLa NasıL İrtibata geciLipde KızıLcahamamda ßuLu$uLur ßiLemem
    2.si $ehirDı$ından geLenLer Cift Otobüs Yapmak Zorunda KaLcak ßence Uygun DegiL

    Eryaman Goksu Parkı , MükemmeL Ötesi ßi yer iLginc KafeteryaLarıyLa a$ık oLcagınız Nezih ßi Mekan Ama Orayı Ak$am Gezmeyi Tawsiye Ederim
    uLa$ım oLarakda Ankaradan Yarım Saat UzakLıkta
    Ayrıca Piknik Yapmak İçin AyrıLmı$ ßöLümLer ßiLe War

    aLı$weri$ MagazaLarı KentPark - AnkamaL - w.s w.s
    AnkamaL ßenim Tawsiyemdi ama aLı$weri$ MagazaLarında 50 Ki$i Gezmemizin İmkanı Yok

    Hadi Herkes AyrıLsın Cıkı$ta ßuLu$uruz Diyceksek ßuLu$manın Ne Geregi War :D

    ßayanLar Zaten DükkaNLarı Görünce Dünyayı UnutuyorLar

    ßence Uygunsuz ßi ßuLu$ma Yeri

    1'de Önerim oLacak ßuLu$ma YerLerinden ßiraz eLeme YapaLım


    '' ßende GeLecem Diyipde GeLememkten Tırsıyorum ''

#07.04.2010 00:19 0 0 0
  • ben %1000 gelirim
#07.04.2010 16:54 0 0 0
  • '' ßende GeLecem Diyipde GeLememkten Tırsıyorum ''

    Aynen valla şimdiden kesin bişey söylemeyim ama gelmek istiyorum gelmeye uğrAşcam..
#08.04.2010 23:43 0 0 0
  • yer belli olduğu zaman gelip gelmeyeceğim belli olur
#09.04.2010 07:42 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    xraycı

    Konuya yaklaşımınız oldukca mantıklı
    bir yaklaşım gibi görünüyor.


    Fakat ben, toplantı yerinden ziyade,
    arkadaşlarım ile tanışmak, onlarla konuşmak amacında olduğum için
    toplantı yerini o kadar önemsemiyorum..


    İnşallah sizin beğendiğiniz bir yere karar verilir de
    sizi de aramızda görme şansını elde ederiz.
    [/atex]
#09.04.2010 12:51 0 0 0
  • Merhaba
    Bizide yazarmısınız. Ben ve eşimle beraber katılmak istiyoruz.
#10.04.2010 23:11 0 0 0
  • BENCE ANKARADA ENGÜZEL TABİKİDE KATILIM ÇOK OLURSA AHLATLI BEL EN GÜZEL YER, TEMIZ ORMAN KOKUSULA, GENİŞ ALANIYLA RHAT VE HUZURLU BİR ORTAMDA OLMAMIZ EN GÜZEL TERÇİH SEBEBLERİMDENDİR. AMA KATILIM AZ SAYIDA OLURSA Kİ TAM BİLEMİYORUM O ZAMAN DA EN UYGUN YER OLARAKTA MELBOYU TERÇİH ETMELİYİZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM. ÇÜNKÜ KIZILAY DA MERKEZİ YER OLMASI, TEMİZ BİR YER, GENİŞ VE FERAH BİR YER. BİLMİYORUM BİLEN VARMI MELBOYU, YOKSA ADRES VEREYİM...
#10.04.2010 23:53 0 0 0
  • Ben yer seçimi için biraz daha bekleyelim diyorum.

    Çünkü şu an seçilecek yer çoğunluğun isteğine uymayabilir.

    Bu nedenle buluşma gününe son 1 ay kala aşağı yukarı gelecek isimler netleşir ve sadece buluşmaya katılacak üyelerin katılabileceği bir anket düzenleyerek çoğunluğun istediği bir yerde buluşma gerçekleşir. Bu şekilde daha adil karar vermiş oluruz ve kimse çoğunluğun isteğine karşı çıkmaz diye düşünüyorum.
#11.04.2010 13:26 0 0 0
  • Melboy güzel bir yerdir. Ancak son 1 yıldır bilemiyorum nasıl hala aynı mı ?
    Aynı ise eğer!! Alkol ve canlı müziğin de bir arada olduğu bir yer. Özellikle hafta sonu en son benim bildiğim halinde oldukça da kalabalık olan biryer di.
    Sosyal ve kalabalık olan bir topluluk için burasının da çok uygun olduğunu kendi adıma zannetmiyorum.
#11.04.2010 20:54 0 0 0