Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • insallah guzel bır gezı olur ıyı vakıt gecırırsınız. ankaralı olarak baskentımızle gurur duyuyorum.temmuz 23 dugunum var ordanda bana ugrayın kecıorene:) bır yemegımı yıyın arkadaslar
#16.03.2010 21:48 0 0 0
  • Hayırlısı gelebilirsek gelecez gelemezsek gelemiycez kesin hiç bişi yoktur. Ama glmeyi isterim.
#16.03.2010 22:33 0 0 0
  • insallah guzel bır gezı olur ıyı vakıt gecırırsınız. ankaralı olarak baskentımızle gurur duyuyorum.temmuz 23 dugunum var ordanda bana ugrayın kecıorene bır yemegımı yıyın arkadaslar

    adres ve tel bırakırsan mutlaka öğle yemeğine sana geliriz
#16.03.2010 22:48 0 0 0
  • Bende Gelicem benide ekleyinnnnnnnnnnnnnnnn
#19.03.2010 19:00 0 0 0
  • ya uffff unuttum ya 26 Haziran 27 Temmuz arası ben Amerikaya maçlara girçem uff ya Ağustosta fln olsaydı keşke
#19.03.2010 19:58 0 0 0
  • Alkaor siz ağustos ayında uygun olacaksınız buluşmayı o güne ayarlayalım diyemeyiz ki... Desek bile bu sefer de bir başkası size uyan tarihe uymayacaktır.
    Yani her bireye ayrı ayrı buluşma tarihi ayarlamak teknik olarak mümkün değil :)
    O yüzden ben dahil herkes verilen tarihe bir şekilde kendini ayarlayacak.Yok O tarih bana asla uymaz diyorsanız ozaman üzgünüz :D
#19.03.2010 20:36 0 0 0
  • Merhaba bende gelcekmişim..Pedalizanın yanında yer varsa oraya yazın lütfen :)
#19.03.2010 23:27 0 0 0
  • ben gelemiyecegim cünki uzaktayim almanyadan tesadüf üye oldum kaderde varmis ilk defa internette üye oluyorum köyümü seyrederken burasi cikti bende üye oldum keske memlekete yasasam iste kader yazi nere yazilmisa ordasin elindeki kaderi sen secersin istersen bazi seyleri degismeyen kaderi degistiremezsin
#19.03.2010 23:41 0 0 0
  • LEVIS-501 bende geleceğim beni de eklermisiniz.
#20.03.2010 16:08 0 0 0
  • Temmuzda bende varim ama size burada ismi olmayan rahat huzur aradiginizda gideceginiz bir adresi vermek isterim ne zaman gitsem burada huzur bulurum.Sonradan kesfedilen simdi ise altin degerinde olay cay yolunda burasi.

    http://www.calganetlokantasi.com/
#20.03.2010 19:53 0 0 0
  • bende gelebiliriM:=)
#21.03.2010 00:23 0 0 0
  • tabiiki gidebiliriz Tufan'ın staj'ı var İstanbul'da
    tarihi belli değil henüz,adını listeye yazdıramadım
    büyük ihtimal Tufan'da gelir hepberaber gideriz
    Eğer ki Tufan gelemezsen ben bir kaç gün önceden
    giderim akrabalarım var onlarda kalıcam.


    inş abla benimde orda kalıcak çok yerim var abla biliyorsun
#21.03.2010 23:17 0 0 0
  • ßende qeLioooorum
#22.03.2010 06:24 0 0 0
  • TKMAHKUM neresini önerirsin
#22.03.2010 07:12 0 0 0
  • benim şafak biter ozamana kadar benide yazın oraya :D
#22.03.2010 10:29 0 0 0
  • kızılcahamam ve eryaman gibi yerleri öneren arkadaşlar herhalde kendine yakın olam mesafeleri seçmişler
#22.03.2010 10:35 0 0 0
  • TKMAHKUM neresini önerirsin

    waLLa ortam qüseLLik Rahat buLsumak için aLtınparkı tavsiye ederim
#22.03.2010 10:35 0 0 0
  • İllada şuraya buraya gidilsin demiyor kimse sonuçta ulaşım kolaylığı öncelikli tutulcaktır.Daha sonra rahat, sakin bir ortam olması önemli, ben bu yüzden Eryaman Göksü Parkını önerdim :)
#22.03.2010 14:19 0 0 0
  • eryaman mı yakın pehh

    aLtın park diorum ߀n ankaranın Merkesinde eryaman biras uzak kaLıo
#22.03.2010 14:27 0 0 0