Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • bende mahkum arkadasa katılıyorum eryaman neresi ankaranın dışı kızılay bahçeli tunalı arjantin ankamall armada buralar biraz kalabalık olur ama en merkezi yerler heryerden dolmuş ve otobüs olan yerler arjantin tunalı ve armada hariç buralarada ulaşım biraz zordur fakat eryamana daha zor en makulu kızılay heryerden kızılaya dolmuş ve otobüs kalkar
#22.03.2010 17:14 0 0 0
  • Beni De Yazarsan Sevinirim Usta..Kesin Demeyelim Tabi Ama Ölmezsek Gelicez :D
#22.03.2010 19:24 0 0 0
  • AnkaMaLL bence quzeL oLur hep buyuk

    rahat rahat mangal feLan yakalIm dıyosanız göksu Parkı....

    Ben KeSin GeLiyorumm
#22.03.2010 19:45 0 0 0
  • KızıLay KaLaßaLık oLur We Sanırım qeLecek KişiLer FazLa oLacak Grup daqıLabiLri kayıp oLMa oLanaqı FazLa bis bise oLabiLeceqimiz yer ßence daha ii oLur
#23.03.2010 09:41 0 0 0
  • Ben ankaralıyım,
    belki gelirdim ama,
    ßaßam kızıyo...
#25.03.2010 13:44 0 0 0
  • beykay ankaranın neresindensin bakim
#25.03.2010 15:06 0 0 0
  • mesaj silindi
#25.03.2010 18:19 0 0 0
  • Muhammet Güner;
    Bu listeyi kopyalamakla ne demek istediniz anlayamadım ?
    Kopyalamayı başarıyor musunuz ? Bunu mu ölçüyorsunuz ? Ya da geyik mi yapıyorsunuz ?
    Eğer buluşmaya katılmak istiyorsanız sadece katılmak istediğinizi yazmanız yeterli.
    Lütfen konuyu yeniden düzenleyin.
#25.03.2010 21:31 0 0 0
  • bir angaralı olarak ve angarada yaşayan olarak benim tavsiyem ulaşımı ve aile olarak gelebileceklerin de rahat edebileceği bir yer olmalı gençlik parkının son haini bilmiyorum ama önce çok huzurla gezinebilinen bir ortamı yoktu ama mogan gölü süper olmuş mesela harikalar diyarıda çok güzel kızılcahamam da süper ama ulaşımı sıkıntı olabilir benim önerim harikalar diyarı yada gölbaşı gölü( mogan yani) o gün kısmet diyorum gelmek isterim tabiki ama o güne sağ selamet erelim bi hele gelecem derim elimde olmayan sebeplerden dolayı gelemezsem çok üzülürüm
#27.03.2010 00:22 0 0 0
  • noimage
    noimage
    noimage
    noimage
    noimage



    Ahanda aLtınpark :D
#27.03.2010 08:57 0 0 0
  • napılcak bu ankara bulusmasında..biri acıklasa...
#28.03.2010 10:58 0 0 0
  • [atex]Aynı forum içinde bulunan,
    birbirlerini hiç görmemeyen fakat mesaj yazarak
    bilgilerini paylaşan, eğlenen kişilerden bir gurubun biraraya gelmeleri ile
    ne yapılabileceğini düşünüyorsanız işte o yapılacak...


    Bu konuda daha geniş bilgi almak istiyorsanız
    daha önce yapılmış olan geleneksel Main-Board toplantılarında
    çekilmiş resimleri izlerseniz sanıyorum bir bilgi sahibi olursunuz.


    Örneğin son toplantımıza ilişkin resimleri
    burada izeleyebilirsiniz.[/atex]
#28.03.2010 12:20 0 0 0
  • napılcak bu ankara bulusmasında..biri acıklasa...

    ßunu anLayacak kadar Yenisinde ona onLayamassn
#28.03.2010 22:20 0 0 0
  • Kızılcahamam çok uygun.
#29.03.2010 15:17 0 0 0
  • ewt Kesin
#30.03.2010 11:17 0 0 0
  • evet kızılcahamam çok güzeldir ama ulaşımı nasıl halledeceksiniz arabanızla gelecekseniz sorun değil ama ankaradan 1 saat dolmuş yolculuğu var??? benim önerim mogan gölü yada göksu parkı kararı merakla bekliyoruz...
#31.03.2010 00:08 0 0 0
  • asLında ankaranın Hertarffı qüseL ßuLusma oLArak müsait yerLEr ama sorun ankarayı biLmeyen arkdaşLarımıs we uLasım yakınLıqı rahatLık huzur oLacak YerLerdi ßenim qörüşüm budur..
#31.03.2010 10:54 0 0 0
  • Ankara buluşması süper bir fikirmiş,belki bana yakın bir buluşma yeri ve bende uygun olursam kim bilir belki elimde 1 tepsi börekle geliveririm :) (edit @ atesilter sitemizde reklâm yapmak kural dışıdır) blogumdan da anlaşıldığı üzere uzmanlık alanım mutfak... he he
    Yalnız herkesin söylediği yer birbirinden farklı,benim nacizane fikrim pek sevmiyor olmama rağmen gençlik parkı buluşma için uygun.Çünkü merkezde,ulaşım sorunu olmaz.Ankaranın heryerinden,hemen hemen tek vasıtayla ulaşılabilir.Kapalı mekanlarda temmuz sıcağında insan bunalır.Haydi bakalım sonucu bende bekliyorum :)
#01.04.2010 10:11 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    nurpeksen

    Börek olsun veya olmasın
    sizi de aramızda görmek bizleri sevindirir.


    Buluşma yeri konusundaki görüşünüz için teşekkür ederim.
    İsminiz, kesin kararınızı bildirdiğinizde listeye eklenecektir.
    [/atex]
#01.04.2010 15:20 0 0 0