bende mahkum arkadasa katılıyorum eryaman neresi ankaranın dışı kızılay bahçeli tunalı arjantin ankamall armada buralar biraz kalabalık olur ama en merkezi yerler heryerden dolmuş ve otobüs olan yerler arjantin tunalı ve armada hariç buralarada ulaşım biraz zordur fakat eryamana daha zor en makulu kızılay heryerden kızılaya dolmuş ve otobüs kalkar
KızıLay KaLaßaLık oLur We Sanırım qeLecek KişiLer FazLa oLacak Grup daqıLabiLri kayıp oLMa oLanaqı FazLa bis bise oLabiLeceqimiz yer ßence daha ii oLur
Muhammet Güner;
Bu listeyi kopyalamakla ne demek istediniz anlayamadım ?
Kopyalamayı başarıyor musunuz ? Bunu mu ölçüyorsunuz ? Ya da geyik mi yapıyorsunuz ?
Eğer buluşmaya katılmak istiyorsanız sadece katılmak istediğinizi yazmanız yeterli.
Lütfen konuyu yeniden düzenleyin.
bir angaralı olarak ve angarada yaşayan olarak benim tavsiyem ulaşımı ve aile olarak gelebileceklerin de rahat edebileceği bir yer olmalı gençlik parkının son haini bilmiyorum ama önce çok huzurla gezinebilinen bir ortamı yoktu ama mogan gölü süper olmuş mesela harikalar diyarıda çok güzel kızılcahamam da süper ama ulaşımı sıkıntı olabilir benim önerim harikalar diyarı yada gölbaşı gölü( mogan yani) o gün kısmet diyorum gelmek isterim tabiki ama o güne sağ selamet erelim bi hele gelecem derim elimde olmayan sebeplerden dolayı gelemezsem çok üzülürüm
[atex]Aynı forum içinde bulunan,
birbirlerini hiç görmemeyen fakat mesaj yazarak
bilgilerini paylaşan, eğlenen kişilerden bir gurubun biraraya gelmeleri ile
ne yapılabileceğini düşünüyorsanız işte o yapılacak...
Bu konuda daha geniş bilgi almak istiyorsanız
daha önce yapılmış olan geleneksel Main-Board toplantılarında
çekilmiş resimleri izlerseniz sanıyorum bir bilgi sahibi olursunuz.
Örneğin son toplantımıza ilişkin resimleri burada izeleyebilirsiniz.[/atex]
evet kızılcahamam çok güzeldir ama ulaşımı nasıl halledeceksiniz arabanızla gelecekseniz sorun değil ama ankaradan 1 saat dolmuş yolculuğu var??? benim önerim mogan gölü yada göksu parkı kararı merakla bekliyoruz...
asLında ankaranın Hertarffı qüseL ßuLusma oLArak müsait yerLEr ama sorun ankarayı biLmeyen arkdaşLarımıs we uLasım yakınLıqı rahatLık huzur oLacak YerLerdi ßenim qörüşüm budur..
Ankara buluşması süper bir fikirmiş,belki bana yakın bir buluşma yeri ve bende uygun olursam kim bilir belki elimde 1 tepsi börekle geliveririm (edit @ atesilter sitemizde reklâm yapmak kural dışıdır) blogumdan da anlaşıldığı üzere uzmanlık alanım mutfak... he he
Yalnız herkesin söylediği yer birbirinden farklı,benim nacizane fikrim pek sevmiyor olmama rağmen gençlik parkı buluşma için uygun.Çünkü merkezde,ulaşım sorunu olmaz.Ankaranın heryerinden,hemen hemen tek vasıtayla ulaşılabilir.Kapalı mekanlarda temmuz sıcağında insan bunalır.Haydi bakalım sonucu bende bekliyorum