Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • istanbul için 2011 olur inş ..
#11.04.2010 22:00 0 0 0
  • abi maalesef gelemeyeceğim.
    başka bir sefere,
    çünkü ailem onaylamadı,
    aslında ankaralıyım ama ankaradan yeni döndüm...
#13.04.2010 13:08 0 0 0
  • [atex]Değerli arkdaşım
    BERK4Y

    Hiç üzülmeyin.
    Kısmet olursa başka bir toplantıya gelirsiniz.
    Ailenizin onaylamamasının arkasında mutlaka
    sizi çok sevmelerinden kaynaklanan bazı sebepler vardır.


    İnsanlar her zaman arkadaş bulabilirler
    ama aile bulmalarına imkân yoktur.
    [/atex]
#13.04.2010 14:14 0 0 0
  • Liste Gittikçe Güzelleşiyo ((: Umarım Allahtan Birşey Olmazda..Sağsalim Toplanırız..Çok Güzel Olacağı Kesin..
    Önceki Buluşmaların Resimlerinden Belli !
#13.04.2010 19:33 0 0 0
  • mavigöl e ne dersiniz arkadaşlar
#15.04.2010 14:10 0 0 0
  • ateş hocam benide listeye ekliye bilirsiniz..
    benim için yerin ve zamanın önemi yok
    önemli olan listedeki tüm dostlarla tanışmak

    çekindiğim tek birşey var malum mubarek ramazan ayımızın ağustos ayına denk gelmesiyle bütün sünnet,düğün cemiyetlerrin temmuz ayı içerisine sıkıştırılması İNŞALLAH o tarihte kıramıyacağımız dost ve yahut akrabamızın cemiyetinin olmaması.
    bu durumun haricinde ALLAH sağlık,sıhat verirse İNŞALLAH oradayım
#17.04.2010 13:17 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    BULUVEY

    Herşeyin hayırlısı.
    Sizi de aramızda görmek bizleri sevindirir.


    Kısmetse görüşmek üzere.
    [/atex]
#17.04.2010 17:08 0 0 0
  • Bence Altınpark daha güzel Daha Güzel Gezilecek yerleri var:) Ayrıca Avrupada Dereceye girmişti.)
#17.04.2010 18:40 0 0 0
  • Bence Altınpark daha güzel Daha Güzel Gezilecek yerleri var Ayrıca Avrupada Dereceye girmişti.) dostum ben şahsen 600 kilometrelik yoldan gelicem orada gezmekten ziyade
    oraya gelecek değerli dostlarımla sohbet etmeyi yeğlerim
    tabiki bu benim şahsi görüşüm..
#18.04.2010 00:34 0 0 0
  • Arkadaşlar bende ankaralı olarak ankaranın tam ortasında Kurtulş parkı .Yada göksu parkı ankarayı bilenler buraları iyi bilirler yinede sizler bilirsiniz saygılar
#23.04.2010 19:36 0 0 0
  • gençlik parkı muhteşem ötesi bir yer oldu restoresi bundan önceki 1,2 yıl içinde bitti tüm kanaldakiler gelse hatta diğer grupları'da çağırmış olsan bile organize olarak yeter diye düşünüyorum LEVIS-501 arkadaşım en uygun yer bence orası ulus'a ,kızılaya ,sıhıyye yakın duymuşsundur ankaranın kalbinin attığı yerlerden sadece bir kaçı saydıklarım lafı daha fazla uzatmadan en mantıklısı gençlik parkı FİKRİM hem adı üstünde GENÇLİK PARKI ;))
#23.04.2010 20:17 0 0 0
  • arkadaşlar mavi göl'ü düşünmenizi tavsiye ederim
#24.04.2010 09:16 0 0 0
  • @xraycı adlı üyeden alıntı:
    arkadaşlar mavi göl'ü düşünmenizi tavsiye ederim
    Orijinali Göster...


    Secenekler arasina ilave edildi.
#24.04.2010 19:29 0 0 0
  • Bende mavi göl diyorum.

    Benide eklerseniz sevinirim.
#24.04.2010 19:49 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    BeBiŞiM87

    Sizin de toplantıya katılmanız
    eminim katılacak olan üyelerimizi de sevindirecektir.


    İsminiz listeye yazılmıştır.
    Toplantıda görüşmek üzere sağlıcakla kalınız.
    [/atex]
#24.04.2010 22:27 0 0 0
  • benim de ismimi listeye ekleyebilirseniz sevinirim arkadaşlar..

    kısmetse yorgun-şair ile birlikte geleceğiz (:
#26.04.2010 17:05 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    düş hekimi

    İsminiz listeye dahil edilmiştir.


    Aramızda katılmak istediğiniz için teşekkür ederim.

    İnşallah bir engel çıkmadan tüm istekli arkadaşlarımızla birlikte
    güzel bir toplantı yapar birbirimizi tanıma olmasa bile
    görme şansını elde ederiz.
    [/atex]
#26.04.2010 19:35 0 0 0
  • sevgili atesilter arkaşım benim ismim listeden sile bilirmisin ekleyin dediğim zamanda söylemiştim eğer bi aksilik olursa zaten size bildiririm demiştim malesef kısmet değilmiş artık ALLAH uzun ömürler verirse birdahaki buluşmalara gelememin sebebide hem düğünlerimiz var hemde tatilde olucağım için
#26.04.2010 22:31 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    selcukbrs

    Katılamayacağınızı bildiren mesajınızı görünce önce üzüldüm.
    Ancak katılamama nedenini de okuyunca içim rahatladı.


    Düğünler genellikle bir defa yapılan
    bir ömür boyu hatırlanan önemli günler arasındadır.

    Değindiğiniz gibi, Allah ömür verirse
    bir sonraki buluşmamızda görüşmek üzere
    size iyi düğünler ve tatiller dilerim.
    [/atex]
#26.04.2010 23:17 0 0 0