Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • [atex]Değerli arkadaşım
    TEVRİZ

    Önerdiğiniz yer hakikaten güzel bir yerdir.
    İki hafta önce gidip o güzellikleri tek tek inceledim.


    Ancak Main-Board buluşmalarındaki amaç,
    üyelerin birbirlerini görmelerine imkân yaratarak
    aramızdaki dostluğu biraz daha geliştirmeye çalışmaktır.

    Bu arada sanıyorum Ankara'nın Temmuz ayındaki
    o muhteşem sıcağında şehir merkezinde birarada olmak yerine
    daha serin bir yerde olmak özellikle sıcak sevmeyenler için
    daha iyi olacağını düşünüyorum ama yine de karar
    anket sonucuna göre verileceği için hiç endişe etmiyorum.


    Çünkü sizlerin en doğru kararı vereceğinize inanıyorum.[/atex]
#22.06.2010 14:36 0 0 0
  • bır gazıpaşalı olarak bende gelmek ısterım hep beraber olalım yer ve mekan fark etmez
#23.06.2010 09:16 0 0 0
  • [atex] Üzülerek de olsa isteğiniz üzerine
    sizi listeden çıkarttım.


    Kısmet olur da gelememe nedeniz ortadan kalkarsa
    tekrar aramıza katılacağınıza eminim.


    Sağlıcakla kalın.
    [/atex]

    mesajınızı yeni gördüm

    temenniniz için teşekkür ederim ama imkanı yok..

    not: pek de üzülmüş gibi yazmamışsınız
#24.06.2010 01:15 0 0 0
  • benim için yerin çok önemi yoktu önemli olan oraya gelecek dostlarla tanışmak sohbet etmek
    benim seçimim göksu park ateş hocam gibi

    NOT ben BURSA,dan geliceğim hususi aracımla bu taraftan ve yahut yol üstü güzargağımda bulunan arkadaş ve arkadaşlar varise 4 kişiye kadar seve seve alabilirim yanıma arzu eden arkadaşlar hiç çekinmeden özel mesaj atabilirler
#24.06.2010 08:52 0 0 0
  • [atex]Bazı erkekler benim gibi biraz kaba olurlar.

    sanıyorum kullandığım bu ifadeden ötürü
    üzülmediğim gibi bir sonuç çıkarttınız ama
    benim bir toplantıya gelemeyen dostum için üzüntümü
    bu ifadeyi kullanarak belirttiğim görülmemiştir.

    [/atex]
#24.06.2010 16:02 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    BULUVEY

    Ulaşım için yaptığınız bu yardım teklifiniz,
    sanıyorum bazı arkadaşlarımız için kolaylık sağlayacaktır.


    Gösterdiğiniz incelik nedeniyle size çok teşekkür ederim.
    [/atex]
#25.06.2010 03:01 0 0 0
  • ankara buluşması eminim harika olacaktır keşke aranızda bende olabilsem ben gelemesemde acizane fikrimi söylemek istiyorum göksuparkı diyeceğim ben oraya gittim ve çok hoş bir ortamı var işlerimi ayarlayabilirsem buradan takip edicem yer belirlenince belki süpriz yaparım ve özellikle atesilter abimle tanışmak isterim
#26.06.2010 00:07 0 0 0
  • [atex]Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederim.
    Sanıyorum yapacağınız sürprizi
    ben dahil, tüm arkadaşlarım bekliyor olacak.
    [/atex]
#26.06.2010 00:24 0 0 0
  • hMMM....
#26.06.2010 23:55 0 0 0
  • Anket neticesine göre buluşmanın "Göksu Parkı" - "Marina Cafe" de olmasına karar verilmiştir.
#28.06.2010 10:55 0 0 0
  • Değerli arkadaşlarım

    Göksu Parkı içinde bulunan "Marina Cafe" hakkında
    elde ettiğim ilk bilgiler aşağıdadır.

    Marina Cafe'ye ring seferi yapan Belediye otobüsleri:

    Ulus'dan hareket eden 540,

    Ankara Otobüs Terminalinin yakınındaki
    ARMADA alış veriş merkezinden hareket eden 541

    Batıkent Metro istasyonu'ndan hareket eden 548

    numaralı otobüler sizlerin Göksu Parkına ulaşımınız sağlayabilir.


    Parkın iki adet Ana Giriş kapısı vardır.
    Özel araçları ile gelecekler için park yeri bulunmakta olup,
    ister 5 dakika, ister 12 saat park edin, ücreti 5 Tl. dir.

    Marina Cafe bu park yerlerine yaklaşık 100 metre uzaklıktadır.
    Girişteki güvenlikte bulunanlara sorduğunuzda
    burayı bulmak çok kolaydır.

    Cafe Yiyecek ve İçecek Fiatları

    Bardak çay: 2 Tl

    Etli yemek : 12 - 14 Tl

    Sandovic Omlet ve benzerleri: 5 - 9 Tl.

    Sanıyorum bizler için bir miktar indirim yapabilecekler.
    Ancak bu konuda herhangi bir girişimde bulunulmamıştır.

    Özel araç ile gelecekler, aşağıdaki linkte bulunan haritanın
    sol üst kısmında bulunan özel adres boşluğuna
    bulundukları başlangıç adreslerini yazıp, "Get Directions" butonunu tıklarlarsa
    kendilerinin takip emeleri gereken gidiş yolunu görebilirler.

    Burayı tıklayınız

    Görüşmek üzere sağlıcakla kalınız.

#28.06.2010 12:02 0 0 0
  • Sevgili atesilter...
    Ankara buluşmasında sızlerleyım...
    İyiki pazar gunu olmuş yoksa gelemeyebılırdım :(
#03.07.2010 22:52 0 0 0
  • arkadaşlar ben daha önceden buluşmaya katılacağımı bildirmiştim. geçen cuma günü son bütünleme sınavını verdikten sonra beklediğim tek şey bu buluşmaydı fakat bu yaz için planım değişti ve bir işe girdim. izin almak için 25 temmuz çok erken bir tarih fakat eğer izin alabilirsem buluşmaya gelebilirim.. lütfen kusuruma bakmayın :/
#04.07.2010 12:33 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    BURSALI1963

    İşte buna çok sevindim.
    Eminim diğer arkadaşlarımda bu habere sevineceklerdir.


    Eh ne de olsa Şampiyon bir takımın taraftarı ile birlikte olmak
    herkese nasip olacak bir şans olmasa gerek.
    [/atex]
#04.07.2010 14:32 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    düş hekimi

    Önce mezuniyetiniz ve daha da önemlisi
    bir iş bulmanıza çok sevindim.


    Allah ömür verirse ve tabii kısmet olursa
    biz bu gibi toplantıları daha çok yaparız.
    Bu nedenle sakın üzülmeyin.

    Bu arada bakarsınız herhangi bir nedenle
    Ankara'ya geliverirsiniz. Daha zamanımız çok.


    Sağlıcakla kalınız.
    [/atex]
#04.07.2010 14:41 0 0 0
  • son 20 gün
#04.07.2010 22:57 0 0 0
  • Buluşma saati 12:00 olarak belirlenmiştir. Buluşma mekanı sabit olduğu için biraz erken biraz geç katılımlar sorun oluşturmayacaktır.
#05.07.2010 17:08 0 0 0
  • Göksu parkı güzeldir
#07.07.2010 20:45 0 0 0
  • evet göksu Parkı quzeLdir açık haVa manzarasıda quzel..
#08.07.2010 10:58 0 0 0