Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • BlueGuard53 BULUVEY
    arkadaşlarımıza geçmiş olsun diler
    yarın görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın arkadaşlar
#24.07.2010 15:06 0 0 0
  • Zuhahah: BEn ankaraya geldm yarını sabırsızlıkla bekliyorm yanimda kuzimde gelicek herhangi bi sorun cıkmaz umarım..

    KarBeyazi_M
#24.07.2010 15:55 0 0 0
  • [atex]@ KarBeyazi_M

    Sanıyorum çıkmaz.


    Fakat sorun çıkarsa da önemli değil..

    Kayıt olmadan gelenleri
    tek ayak üzerinde 20 dakika bekletiyorlar o kadar..
    [/atex]
#24.07.2010 18:45 0 0 0
  • canınız sağolsun abicim neler olacak yaın acebaa beni kimse tanımaz şimdik
#24.07.2010 19:38 0 0 0
  • Şuan itibariyla yarın "25 Temmuz 2010 Ankara Buluşması' na" kimler katılıyor.
    Liste de kimler var?

    Bilgi vermeniz mümkün müdür?
#24.07.2010 20:25 0 0 0
  • ßen qeLemiorum Coq üzqünüm Egerki ANKARA da Cubuqa qeLirseniz Dawet edeyim sizLeri KaraqöL we ßaraja qötürebiLrim :)

    Hepinize iyi eqLenceLer
#24.07.2010 21:00 0 0 0
#24.07.2010 21:25 0 0 0
  • şimdiden herkese iyi eğlenceler bol muhabbetler diliyorum bol bol fotoğraf çekilin bizede gösterin ama yayınlayın boardda gelemedik bari fotoğrafları görelim
#24.07.2010 23:15 0 0 0
  • Merhaba ben bu profil'in sahibi yasin'in kuzen'ıyım... Kendısı buraya gırıp yazmamı ıstedide :(
    Kendısı 1 hafta onceden ankara'ya bılet almıs bulunuyor fakat dun Trafık kazası gecırdı su anda evde Ankara'ya gelemiyor dıye vede sızle gorusemıcek dıye cok uzgun... Lutfen kendısını affedın sızede soz vermıs ama :(
#24.07.2010 23:16 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım

    Lütfen kendisine geçmiş olsun dileklerimizi iletiniz.
    İnşallah başka bir sefer görüşürüz..


    Bizlere haber verdiğiniz için teşekkür ederim.
    [/atex]
#25.07.2010 00:26 0 0 0
  • "25 Temmuz 2010 Ankara Buluşması" ' na az önce aldığım bir karar ile katılamayacağımı, üzülerek sizlere bildirmek istiyorum.

    Toplantıya katılacak tüm üyelerimize şimdiden iyi eğlenceler dilerim.

    Saygılarımla

    Vildan Uyar
#25.07.2010 00:54 0 0 0
  • Arkada$Lar $uanda i$yerimin oFisinden SesLeniyorum :D

    Saat 12 Gibi Marinadayım Görü$mek Üzere
#25.07.2010 10:21 0 0 0
  • geçte olsa gelmeye çalışacağıımm
#25.07.2010 10:55 0 0 0
  • eve daha yeni gelebildim hepinizden özür dilerim, katılamadığım için ,çok acil oldu haber bile veremedim gelemeyceğimi,kusuruma bakmayın
#25.07.2010 15:00 0 0 0
  • cook güsel bir buluşmaydı hawa cok sıcakta olsa degerli main-board ailesinin insanından kaynaklanıyordur iinsanlarıda cok sicak Benim nicikimi begenmeselerde buradan herkese teşkkür ederim.... Engin abiii bir an öncce resimleri bekliyorzz DUYRULUR

    İlk yorumda benden olsun



    KarBeyazi-M
#25.07.2010 16:52 0 0 0
  • Resim mi Warki

    Acıkcası Umdugum Gibi Gecmedi

    3 Adet FotogRaf War ßa$ka'da Yok

    Acı Ama Gercek 3 Tanecik :D
#25.07.2010 17:45 0 0 0
  • arkadaşlar gerçekten aklımdan çıkmış. banada memoli şuan söyledi. zaten eve geleli 1 saat oldu. :(

    katılan herkesten özür dilerim gelemediğim için...
#25.07.2010 17:45 0 0 0
  • Sanırım katılımcı listesinden bayağı bir fire verildi
    Bazı arkadaşlar çeşitli nedenlerden ötürü buluşmaya iştirak edemediler
    Sağlık olsun
    Umarım hoşça vakit geçirmişsinizdir
#25.07.2010 22:20 0 0 0
  • levis-501 ile eşiyle tanışmak nasip oldu.. engin abiyi herkes gibi bende asi biri sanıyordum ama yanılmışız arkadaşlar hiçte öyle biri değiller..

    atesilter abiyi çok sevdik biz çok merak ediyordum vallahi tatlı ve sevimli biri Allah eşiyle ona uzun ömür versin..

    pedaliza ablam çok güzel bir bayan en güzel bayan görevli ilan ediyorumm

    memoli eşim kadar olmasanda sende çok tatlısın kardeşim :D
    diğer üyeleri tanıyamadım
#25.07.2010 22:51 0 0 0