BEn ankaraya geldm yarını sabırsızlıkla bekliyorm yanimda kuzimde gelicek herhangi bi sorun cıkmaz umarım..
[/atex]

canınız sağolsun abicim neler olacak yaın acebaa beni kimse tanımaz şimdik
bol bol fotoğraf çekilin bizede gösterin ama yayınlayın boardda gelemedik bari fotoğrafları görelim


[/atex]
Görü$mek Üzere

cook güsel bir buluşmaydı hawa cok sıcakta olsa degerli main-board ailesinin insanından kaynaklanıyordur iinsanlarıda cok sicak Benim nicikimi begenmeselerde
buradan herkese teşkkür ederim.... Engin abiii bir an öncce resimleri bekliyorzz DUYRULUR 


Allah eşiyle ona uzun ömür versin.. 
