Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • buluşmaya katılanlar adına çok sevindim umarım güzel bir gün geçmiştir yorumlarınızı ve resimleri merakla bekliyoruz duyrulur:D
#26.07.2010 01:14 0 0 0
  • Gerçekten aşırı sıcak ve bunaltıcı hava güne damgasını koydu :S

    Fotoğraf olmamasına şahsen sevindim ki ben fotolarda çok daha zayıf çıkarım
    120 kg kadar

    Ateş hocam sizinle gerçekte sohbet etmek çok güzeldi
    Eşiniz ve sizinle birlikte olmak kesinlikle alışkanlık yapabilir ;)

    LEVIS resimlerde göründüğünden çok daha genç
    Forumdaki kadar disiplinli ve programlıydı

    Molycan tamda düşündüğüm,bildiğim gibi sıcacık güleryüzlü ve cana yakın
    Çocuklar Aytunç ve Nisa çok tatlılar

    Sürmeli (Bebişim87yanii :D) ve hayal gözlüm sıcak demediniz o kadar yolu geldiniz ayaklarınıza sağlık.
    Ayrıca iltifatların için çok teşekkür ediyorum.Sende fotoğraflardakinden çok çok daha güzelsin.

    Memoliii :D tam bi akide şekeri yaa
    çok tatlısın :D

    xraycı Ateş hocamın sağında oturup en güzel espirilerine maruz kaldın vala kıskandım ne diyeyim :(

    Karbeyaz bana hala küs :S
    taa yozgatlardan gelmiş ama bi rap yapmadı bize yaniii :D

    denizcan ve arkadaşı süpriz yaptılar çok da iyi yaptılar :)


    Sıcağa,bunaltıcı havaya rağmen benim için çok güzel bir gündü...

    Gelen, gelemeyen, gönlü bizimle olan herkese çok çok teşekkürler




    Not:Ateş hocam bir daha ki sefere germany style yapcaz ona göre ;)

#26.07.2010 09:59 0 0 0
  • Pedaliza ablamın dediği gibi sıcak hava güne damgasını koydu

    Levıs abi çok genç görünüyor aslında tam umduğum gibi disiplinli biri çıktı ama çok hoş bir kişi gerçekten öyle bir abim olmasını isterdim

    Molycan abla ç sıcak kanlı neşeli güleryüzlü ve iyi birisi

    çocukları Aytunç ve Nisa adeta şeker gibiler

    Ateş hocama ve Eşine buradan tekrar teşekkür ederim sohbetleri çok hoştu aramızdan erken
    kalktılar keşke biraz daha kalsalardı yine Pedaliza Ablamın dediği gibi alışkanlık yaparlar

    Pedaliza Ablam muhteşem alımlı ve güzel bir bayan

    Bebişim87 ve eşi çok güzel bir çift ALLAH mesut etsin mutlulukları daim olsun

    Karbeyazı arkadaşımız bir rap dansı yapmadı gitti herhalde oradaki herkes biraz kırılmıştır

    Memoli tam kafa dengi bir arkadaş her yola gidilir

    ama herkesin üzüldüğü konu katılımın az olması idi listede yaklaşık 29 kişi vardı ama katılım süpriz 2 kişide dahil 14-15 kişi idi

    fotoğraflara gelince sadece 3 tane fotoğraf vardı ama olsun
    katılan katılmayan herkese çok teşekkür ederim yinede güzel bir gündü inşallah başka bir buluşmada tekrar bir araya geliriz
#26.07.2010 14:45 0 0 0
#26.07.2010 23:32 0 0 0
  • Katılamadığım toplantıda,, yazlığımdan(Tekirdağ) herkese sevgiler..Tavsiye ettiğim yer iyiydi ancak sıcak güne kalmanız kötü talih..Ateş hocam sevgi ve hürmetler,,size ve yengeme..dönünce görüşürüz inşş.
#27.07.2010 00:14 0 0 0
  • Tuh be keske aysence(esim) ile bizde orada olabilseydik kismet kardesi gonderdik en azindan KarBeyazi_M birdahakine insallah
#27.07.2010 12:45 0 0 0
  • canerr hemşom keşke eşinle gelmiş olsaydınız yaa
    kardeşini yolladın kendiniz gelmediniz
    neyse inşallah başka sefere tanışırız
#27.07.2010 13:05 0 0 0
  • arkdaşlar buluşmaya iştirak edemediğim için inanın çok ama çok üzgünüm... elimde olmayan sebeplerden dolayı katılamadım o gün sabah cenaze haberi aldık ve köye gitmek zorundaydık yakınım olduğu için gelemedim çok üzgünüm başka sefere inşallah gerçi listeye ismimi yazdırmamıştım nolmaz nolmaz diye aklıma gelende başıma geldi kısmet değilmiş.... ama buluşmamının güzel geçtiğini umuyorum banada çok yakındı buluşma yeri gerçekten çok üzüldüm ... ama özürümü beyan ettim... sağlıcakla kalınız arkadaşlar...
#27.07.2010 23:54 0 0 0
  • ben gelemedim
#29.07.2010 08:08 0 0 0
  • hani photo yokmu yoksa ben mi göremiyom???????????
#29.07.2010 20:49 0 0 0
  • yok janım foto moto hıh.
    merak eden gelseydi :D
#29.07.2010 21:02 0 0 0
  • Ya! En hevesLi bendim.
    GeLemedim.. Şu işe bak!..
    İşte.. 'Kötü şans' dedikLeri ..
    Nse, ayrıntıları an be an Memoli'den aLdımdı zaten. (:
#29.07.2010 21:07 0 0 0
  • pedeliza bacım çokkkkkkk haklısın katılıyorum msaj ının altına düştüğün nota bayıldım inan şu bitişik yazdığın olana yaniiisüperrr
#29.07.2010 23:21 0 0 0
  • Selam arkadaşlar,
    Toplantı gününde iş nedeniyle seyahat çıkmak zorunda kaldık, bu nedenle katılamadım. O gün atesilter hocam ve Engin beyle telefonla görüştüm kendilerinden özür diledim. Sağ olsun atesilter hocam beni anlayışla karşıladı, hatta telefonu alır almaz refik senmisin diye karşıladı kendisine çok teşekkür ederim. Engin bey 666666 ları 999999 yaparım dedi valla hiç beklemiyordum bu cevabı şok oldum, tabik şakasınaydı inanın toplantıya katılan arkadaşlarla o kadar çok tanışmak istiyordum ki ama kısmet olmadı hani derler ya top direkten döndü diye bizikide öyle oldu. Her şeyde bir hayır vardır diyorum.
    Daha sonraki toplantılarda buluşmak dileğiyle sağlıcakla sevğiyle kalın, hoşcakalın...
#29.07.2010 23:22 0 0 0
  • merak eden gelseydi

#30.07.2010 10:36 0 0 0
  • Merhabalar, aranıza yeni katıldım bunun için üzüntülüyüm neden daha önce karşılaşmadım ki :(
    Buluşma tarihide geçmiş, inşallah ileriki günlerde tekrarlanır ve katılırım.
    Ortamınız gördüğüm kadarıyla seviyeli ve canayakın, bu ortama dahil olmaya çalışacağım,
    Tekrardan MERHABALAR...
#30.07.2010 18:27 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    karizmaxi


    Gördüğünüz ortam sadece bizlerden dolayı değil;
    aynı zamanda sizin gibi arkadaşlarımızın
    aramıza katılmasıyla oluşuyor...


    Bu nedenle aramıza katıldığınız için teşekkür ederim.
    [/atex]
#30.07.2010 20:04 0 0 0
  • okuduklarımdan anladığım kadarıyla çok keyifli bir buluşma olmuş
    bunun adına çok sevindim
    bugüne kadar hep acaba gitsem ne olur ne olmaz diye düşünmüştüm ama görüyorum ki keşke bende gelseymişim
#30.07.2010 21:15 0 0 0
  • güzel gün geçirmişsiniz keşke ankarada olsaydım bende gelirdim

    ama birdaki seferde istanbula gelin..topluca.
#31.07.2010 14:35 0 0 0