


) ve hayal gözlüm sıcak demediniz o kadar yolu geldiniz ayaklarınıza sağlık.
tam bi akide şekeri yaa






Sizlerle cekinmeyi cok isterdim ama işim cıkmsaydı..kusuruma bakmayın...Arkadaşlar.. 
elimde olmayan sebeplerden dolayı katılamadım o gün sabah cenaze haberi aldık ve köye gitmek zorundaydık yakınım olduğu için gelemedim çok üzgünüm başka sefere inşallah gerçi listeye ismimi yazdırmamıştım nolmaz nolmaz diye aklıma gelende başıma geldi kısmet değilmiş.... ama buluşmamının güzel geçtiğini umuyorum banada çok yakındı buluşma yeri gerçekten çok üzüldüm ... ama özürümü beyan ettim... sağlıcakla kalınız arkadaşlar...
msaj ının altına düştüğün nota bayıldım inan
şu bitişik yazdığın olana yaniii
süperrr
O gün atesilter hocam ve Engin beyle telefonla görüştüm kendilerinden özür diledim. Sağ olsun atesilter hocam beni anlayışla karşıladı, hatta telefonu alır almaz refik senmisin diye karşıladı kendisine çok teşekkür ederim. Engin bey 666666 ları 999999 yaparım dedi valla hiç beklemiyordum bu cevabı şok oldum, tabik şakasınaydı inanın toplantıya katılan arkadaşlarla o kadar çok tanışmak istiyordum ki ama kısmet olmadı hani derler ya top direkten döndü diye bizikide öyle oldu. Her şeyde bir hayır vardır diyorum.

[/atex]