buluşmanın göksuparkında olması çok güzel olmuş ben gelemiyorum ama siz arkadaşlarıma iyi eğlenceler bol muhabbetler diliyorum kimbilir bir dahaki buluşma kastamonuda olur sizleri misafir ederim
sağlıcakla kalınız


Ve erkek kardeşim Göksu parkı mevkiin de ikamet ediyor
)) Olmadı pazar günü gelin ve damatla beraber saklanıp gelsem mi ki ?
[/atex]






