Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • Eft Uyqun Ama Oradan i$ Yerine Dönmem Zaten 1 ßucuk Saatimi aLcak :D

    ßen o Gün için İzin aLacaqım o Gün Görüşmek Üzere
#20.07.2010 10:28 0 0 0
  • Buradaki mesajları okudukça içim gidiyor,çok güzel bir buluşma olacağına eminim,çok gelmek istiyordum ama ankaradaki akrabalarım bu haftasonu bize geliyorlar ziyarete erteleyin desemde izin günlerine denkgeldiği için bişiy yapamadılar benimde hayallerim suya düştü tabikibuluşmanın göksuparkında olması çok güzel olmuş ben gelemiyorum ama siz arkadaşlarıma iyi eğlenceler bol muhabbetler diliyorum kimbilir bir dahaki buluşma kastamonuda olur sizleri misafir ederim sağlıcakla kalınız
#20.07.2010 18:36 0 0 0
  • [atex]Değerli arkdaşım
    bahar037

    Kısmetse hayatımız boyunca belki
    hem bundan çok daha büyük ve hem de
    bundan çok daha güzel hayallerimiz olacak.

    Suya düşen tek hayalimiz bu olsun...


    Dediğiniz gibi,
    Allah ömür verirse ileride yapılacak
    Main-Board Buluşmalarından
    size uygun düşen birine katılırsınız olur biter..

    [/atex]
#20.07.2010 22:29 0 0 0
  • @Rüya
    Pedaliza'nın dediği gibi inşallah gelin kacar
    Pedaliza; Damat bunları okumuyodur umarım..... Rüyanın yerine toplantıya gelmesin sonra

    Erkek kardeşim 2 senelik yaşadığı büyük bir aşkın sonun da evleniyor...O gelin kaçarsa var ya o buluşma tarihe geçer :D Ve erkek kardeşim Göksu parkı mevkiin de ikamet ediyor :))) Olmadı pazar günü gelin ve damatla beraber saklanıp gelsem mi ki ?
    Şaka bir yana beni görmek isteyen bukadar çok arkadaşamın olduğunu bilmek bile beni inanılmaz mutlu etti... O buluşma da olabilseydim hepinizi görmek bana iyi gelecekti ... Ne yapsak ki olmassa toplanıp hepiniz bana buyurun ;)
#20.07.2010 23:54 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    Rüya

    Bakın öyle fazla ısrar etmeyin...

    Oturup da yaklaşık 30 kişi, haydi gidelim diye bir karar alırsa,
    işte o zaman kardeşiniz ile gelinin kaçmasını bir yana bırakın
    esas sizin bir kaçma planı yapmanız gerekebilir.
    [/atex]
#21.07.2010 02:30 0 0 0
  • son 3 gün ama..
    eşim o gün mecburluktan mesai yapabilme durumum var diyooorr
    inşallah kalmaz yaa yoksa benimde hayalim suya düşecek
    hollanda buluşmasına katılamadım buna katılmayı çok istiyorumm
    olmazsa kaynımla gelirim bende
#22.07.2010 21:26 0 0 0
  • Ateş hocam sonuna kadar ısrar ediyorum emin olun kaçmam ...Keşke diyorum ;)
#23.07.2010 00:37 0 0 0
  • ateş hocam geçtiğimiz pazar adaşlarla yaptığımız motor gezisinde kaza yaptım sol ayak bileğime topuktan pilatin takıldı 2 kaburgam kırık gele bilme ihtimalim hiç yok sizden ve arkadaşlardan affımı diliyorum gelmeyi çok istiyodum ama malesef motokros aşkı cevredeki arkadaşların ve ailemin ısrarlan yapmadedikleri benimde kulak arkası ettiğim hobim şimdi beni bu şekilde 2,3 ay gibi yatağa mahkum etti
#23.07.2010 09:56 0 0 0
  • Buluvey Allah şifalar versin.Çok üzüldüm kaza geçirmiş olmanıza...
    Geçmişler olsun.
#23.07.2010 15:16 0 0 0
  • Sevgili Buluvey

    Geçirmiş olduğunuz motor kazasında yaralandığınızı okuduğumda üzüldüm.
    Geçmiş olsun dileklerimi kabul buyrun.

    Allah acil şifalar versin size.

    Bununla birlikte Ankara Buluşmasına katılamayacağınızdan dolayı da üzüldüm.
    Bu buluşmaya katılmayı çok arzu ettiğinizi biliyordum ama herşey nasip meselesidir.

    Tekrar "geçmiş olsun" diyor ve Allah' dan acil şifalar diliyorum sizin için.


    Sevgili Rüya' da kardeşinin düğününden kaçıp gelecek Ankara' ya öyle değl mi sevgili Rüya:)

    Görüşmeyi arzu ettiğim dost ve arkadaşlarım birer birer gelemeyeceğini yazıyor bu sayfaya...

    Neyse bunda da vardır bir hayır.

    Yeter ki siz sağlıklı bir şekilde hayatınızı idame ettirin o yeter bizlere...

    Sağlıcakla kalın..
#23.07.2010 16:08 0 0 0
  • çok üzgünüm ama malesef oluyo işte bende gelip sizlerle tanışmayı çok istemiştim
    fakat akılsız başın cezasını çekiyorum zaten birdaha motora binmemde yasaklandı
    akrabalarımdan yediğim fırcanında haddi hesabı yok inanın neyse buda biders oldu bana
    sevda yeli ve Rüya çok sağolun düşünmeniz bile yeterli..
#23.07.2010 16:26 0 0 0
  • Evet hep diyordum, son ana kadar herşey olabilir diye...hayırlısı olsun arkadaşlar.

    BULUVEY çok geçmiş olsun..kendinize dikkat edin.
#23.07.2010 16:40 0 0 0
#23.07.2010 19:14 0 0 0
  • Buluvey Abim geçmiş olsun.Allahtan acil şifalar diliyorum...
    Bir ihtiyacınız olursa söylemeniz yeterlidir sağlıkçı olarak üzerime düşenin fazlasını yapacağıma emin olunuz...
#23.07.2010 19:37 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    BULUVEY

    Önce geçmiş olsun.
    Verilmiş sadakanız varmış..


    İnsan kendisi için çizilmiş alın yazısının dışına
    ne yaparsa yapsın çıkamıyor.


    İnşallah başka bir sefere tanışmak mümkün olur.
    Yeterki hepimiz sağlık içinde olalım...


    Tekrar geçmiş olsun değerli arkadaşım.[/atex]
#23.07.2010 23:15 0 0 0
  • [atex]Sevgili dostum
    refik

    Ne yaptıysam, ne ettiysem
    resim isteğinizi bir türlü yerine getiremedim.
    Şu andaki internet süratim müsaade etmiyor.

    Eğer süratim normal hale gelirse
    elimden geleni yapacağım.

    Fakat size yardımcı olması için şu bilgiyi verebilirim.

    Göksu parkının aynı yol üzerinde
    aralarında yaklaşık 400 metre uzaklık olan
    iki adet ana giriş kapısı var.

    Her iki kapıdan da girdiğinizde,
    görevliler sizi durduruyor, ister 3 dakika
    isterseniz tüm gün kalın sizin 5 TL nizi cebe indirip
    size bir bilet veriyorlar..

    Ben 1 numaralı kapıdan giriş yapmıştım.
    İşte o sırada benim yaptığım gibi hazır parayı vermişken
    o arkadaşımıza "Marina Cafe" nerede diye sorunca
    size önce arabanızı şuraya park edin
    çünkü oraya araba ile gidemezsiniz diyerek,
    hem gideceğiniz yönü hem de uzaklığı söylüyorlar..

    Bana her iki kapıdan da uzaklığın aynı yani
    100 - 150 metre olduğunu söylediler.
    Ağaçlıklı bir yoldan rahatca ulaşılabiliyor.

    Sanıyorum aynı yöntemi
    yani sora sora Bağdat bulunur yöntemini kullanırsanız
    toplanacağımız yeri çok kolay bulacaksınız..

    Ne olur ne olmaz diye
    size Marina Cafe'nin telefon numarasını veriyorum.
    0 312 280 66 38

    Bir sorun ile karşılaştığınızda ben Ankara'lı olmama rağmen
    size tarif edemeyebilirim ama
    orada çalışanlar ile tesisin patronu Tolga Bey
    eminim bulundukları yeri benden daha iyi tarif edebilecektir.

    [/atex]
#23.07.2010 23:54 0 0 0
  • [atex]Sevgili dostum
    refik

    Sonunda başarabildim galiba..


    noimage[/atex]
#24.07.2010 00:33 0 0 0
  • Abilerim sizlerden çook özür dilerim. bir sağlık sorunu yüzünden gelemeyeceğim. gelmeyi çok isterdim ama yerimden kalkamıyorum isriat ediyorum. Tekrar özür dilerim :(
#24.07.2010 10:18 0 0 0
  • [atex]@ BlueGuard53

    Geçmiş olsun değerli arkadaşım.


    Sağlığın herşeyden daha önemli olduğunu
    hepimiz biliyoruz..
    Bu nedenle özür dilemenize neden yok.

    [/atex]
#24.07.2010 14:29 0 0 0