@atesilter adlı üyeden alıntı:
[atex]Değerli Arkadaşlarım
Ben oraya hiç gitmemiştim.
Ama sadece resimlerini bile görmek bana yetti.
Sakin ve serin bir yer olmasının yanısıra
hemen hemen her türlü ihtiyacımızı giderebilecek
imkanlarının olması nedenleriyle
Göksu Parkı - Marina Cafe de toplanmamızın
iyi olacağını düşünerek oyumu o seçeneğe kullandım.

[/atex]
Orijinali Göster...