Main-Board Buluşması - Ankara - Temmuz 2010

Son güncelleme: 28.05.2014 12:15
  • @Pedaliza adlı üyeden alıntı:
    http://www.goksumarinacafe.com/ ile görüşüldü.Site anasayfada görülen göl üzerindeki iskele kısmının pazar günleri çok yoğun olduğunu,önce üst kat terasta yer ayarlanıp ilerleyen saatlerde duruma göre iskele kısmına geçebileceğimizi söylediler.
    Menüde sipariş üzerinden %10 indirim yapılacağı...
    Ulaşımın tercihe göre Armada Avm karşısında bulunan 541 nolu veya 547 nolu belediye otobüsleri ile Eryaman-Göksu Parkı güzergahı üzerinden olabileceğini de belirttiler.



    Artık seçim sizlere kalmış :)
    Orijinali Göster...
    http://www.goksumarinacafe.com/ ile görüşüldü.Site anasayfada görülen göl üzerindeki iskele kısmının pazar günleri çok yoğun olduğunu,önce üst kat terasta yer ayarlanıp ilerleyen saatlerde duruma göre iskele kısmına geçebileceğimizi söylediler.
    Menüde sipariş üzerinden %10 indirim yapılacağı...
    Ulaşımın tercihe göre Armada Avm karşısında bulunan 541 nolu veya 547 nolu belediye otobüsleri ile Eryaman-Göksu Parkı güzergahı üzerinden olabileceğini de belirttiler.

    Artık seçim sizlere kalmış :)

    Tüm seçenekleri gözden geçirince hiç ankaraya gelmemiş birisi olarak burası bana en uygun seçenek gibi görünüyor. Tabi yine baştada dediğimiz gibi son karar anket neticesinde belirlenecek.
#15.06.2010 19:58 0 0 0
  • Seçenekler eklenmiştir...
#15.06.2010 22:28 0 0 0
  • [atex]Değerli Arkadaşlarım

    Ben oraya hiç gitmemiştim.
    Ama sadece resimlerini bile görmek bana yetti.


    Sakin ve serin bir yer olmasının yanısıra
    hemen hemen her türlü ihtiyacımızı giderebilecek
    imkanlarının olması nedenleriyle
    Göksu Parkı - Marina Cafe de toplanmamızın
    iyi olacağını düşünerek oyumu o seçeneğe kullandım.

    [/atex]
#16.06.2010 00:50 0 0 0
  • arkadaşlar aranızda yeniyim ama aksilik olmaz ise gelmeyi düşünüyorum
#16.06.2010 10:23 0 0 0
  • Mavi Göl hem huzurlu hem mangal yapmak v.s için güzel,futbol ve voleybol sahası bulunan güzide bir yer.Geçen günlerde dershane ile gittik ve ulaşımda kolay
#16.06.2010 13:21 0 0 0
  • Ankarayı bilmediğim için oy kullanmayı eşime bırakacağım.
#16.06.2010 15:11 0 0 0
  • Beni Listeden Çıkarmanızı Rica Ediyorum
#16.06.2010 16:18 0 0 0
  • @atesilter adlı üyeden alıntı:
    [atex]Değerli Arkadaşlarım

    Ben oraya hiç gitmemiştim.
    Ama sadece resimlerini bile görmek bana yetti.


    Sakin ve serin bir yer olmasının yanısıra
    hemen hemen her türlü ihtiyacımızı giderebilecek
    imkanlarının olması nedenleriyle
    Göksu Parkı - Marina Cafe de toplanmamızın
    iyi olacağını düşünerek oyumu o seçeneğe kullandım.

    [/atex]
    Orijinali Göster...


    +1
#16.06.2010 22:28 0 0 0
  • Bende Ankara'yı hiç bilmem buralarıda bulabilecekmiyim onuda tam bilmiyorum ama oyumu atesilter hocam veriği için onun görüş ve zevkine güvendiğim için Göksu Parkı - Marina Cafe verdim inşallah bir aksilik çıkmaz buluşuruz.
#17.06.2010 13:50 0 0 0
  • [atex]Şimdi durum değişti...


    En kısa süre içinde oraya gidip,
    ayrıca gözlerimle de görmek şart oldu..
    [/atex]
#18.06.2010 00:02 0 0 0
  • [atex]Değerli arkadaşım
    Bir-Dost

    Üzülerek de olsa isteğiniz üzerine
    sizi listeden çıkarttım.


    Kısmet olur da gelememe nedeniz ortadan kalkarsa
    tekrar aramıza katılacağınıza eminim.


    Sağlıcakla kalın.
    [/atex]
#20.06.2010 00:09 0 0 0
  • sevgili levis-501 ve atesilter , o gün sizlerle beraber olmayi cok isterim ama söz veremiyorum .

    __benim bir tavsiyem de ankara disinda gelen arkadaslarin her zaman firsati olmayabilir diye __anitkabire__ de bir ziyaret turu yapsaniz ,gercekten görmenizi tavsiye ederim insallah beraber gezeriz
#20.06.2010 16:05 0 0 0
  • ben altınparktan yana kullandım ama göksuda uygun bence (:
#21.06.2010 15:47 0 0 0
  • göksudan yana kullandım oyumu arkadaşlar gerçekten en uygunu orası
#21.06.2010 17:58 0 0 0
  • Bende Cok İyi bilmediğim İçin Kararsız Kaldım (:
#21.06.2010 19:32 0 0 0
  • göksu şehirmerkezine uzak bi alan ama güzel biyer özellikle imkanımız olsada gece manzarasını kaçırmasak,

    her ne kadar gönlüm hamam önünden yana olsada göksuda ankaranın en güzel mekanlarından bir tanesi.
#21.06.2010 20:28 0 0 0
  • her ne kadar gönlüm hamam önünden yana olsada

    sevgili arkadaşım tevriz hamamönü cazip kılan sizce nedir merak ettim açıkcası
#22.06.2010 11:28 0 0 0