Yeni Beğeni (like) Sistemi

Son güncelleme: 06.03.2011 05:14
  • Sitemize eski teşekkür sisteminden daha detaylı ve kullanışlı bir teşekkür sistemi eklenmiştir.

    Yeni sisteme Facebook kullananlar aşinadır. Aşağı yukarı çalışma mantığı aynıdır.

    Eski teşekkür sisteminde birileri mesajınıza teşekkür ettiğinde farkında olmuyordunuz ancak bu sistemde size bununla ilgili yine Facebook benzeri bir uyarı gelmektedir.

    Profilinizde de aldığınız beğeniler ve sizin beğeni adetleriniz hakkında ve hangi mesajları beğenip hangi mesajlarınızı beğendikleri gibi verilere ulaşabileceksiniz.

    Beğendiğiniz mesajları için her mesajın altında yer alan noimage butonuna basarak beğenebilir ya da noimage butonuna basarak beğenmekten vazgeçebilirsiniz.

    Hepimize hayırlı olsun. Beğenenleriniz bol olsun:)

    Selam Ve Dua ile...
#03.03.2011 01:33 0 0 0
  • LEVIS-501..Arkadaşım...cok güzel bir seçim..etmişsiniz...cok beyendim...bele daha güzel görsenir...Teşekkür ederim...hazırlayan elleriniz var olsun...
#03.03.2011 01:53 0 0 0
  • Cok guzel bir fikir foruma renklendirecek bir fikir:)gercekden boyle yeniliye ihtiyac vardi.
#03.03.2011 04:55 0 0 0
  • Bu sayede alıntı yapayım derken yanlışlıkla teşekkür etmekten kurtulduk verdiğimiz teşekkürüde geri alamıyorduk:D facebook tarzı bu uygulama bence son derece güzel olmuş isabetli bir değişim engin abi ,keske facebook'da sen gibi yerinde değişiklikler yapsa misal resim gösterimleri berbat:D

    hayırlı uğurlu olsun herkese
#03.03.2011 05:03 0 0 0
  • teşekkürler bu acıklama icin ,( geç olsa da :)
    dün gece sormadığım görevli arkadaş kalmadı
#03.03.2011 08:54 0 0 0
  • gerçekten güzel bi yenilik olmuş teşekkürler
#03.03.2011 09:03 0 0 0
  • guzel is ama vazgecmek guzel degil
    bir sefer begenmisim aradan belli bir sure gectikten sonra o kisiden veya o konudan hoslanmiyoruz sonra vazgeciyoruz
#03.03.2011 10:35 0 0 0
  • @eskitoprak adlı üyeden alıntı:
    guzel is ama vazgecmek guzel degil
    bir sefer begenmisim aradan belli bir sure gectikten sonra o kisiden veya o konudan hoslanmiyoruz sonra vazgeciyoruz
    Orijinali Göster...
    guzel is ama vazgecmek guzel degil
    bir sefer begenmisim aradan belli bir sure gectikten sonra o kisiden veya o konudan hoslanmiyoruz sonra vazgeciyoruz

    Bu da mümkün.:)

    Bazen de doğru algılayamadığımız bir konu da teşekkür ediyor ve algıladıktan sonra ettiğimiz o teşekkür bizi çok mahçup edebiliyordu...
#03.03.2011 11:24 0 0 0
  • Sabah iLk actigimda sagda o $ey yanip sonuyodu
    4 biLdirimim varmi$ heyecan yapmi$tim sonra baktim buymus :D

    GuzeL olmus bence. Facebooka da senin gibi bi admin gerek.
#03.03.2011 13:12 0 0 0
  • Biri butun yazdiklarimiz mesajlari beyenirse yandik :)
#03.03.2011 13:34 0 0 0
  • bence çok güzel olmuş...

    gerçekten dediğin gibi çok güzelmiş abim.. ellerine sağlık adminim
#03.03.2011 14:28 0 0 0
  • FaCebook Tarzı OLmu$ =)

    YeniLikLere Açıqız, HayırLı OLSun.
#03.03.2011 14:32 0 0 0
  • Ellerine sağlık güzel bir uygulama
    EEEEEEE bizim aldıgımız teşekkürler boşa mı gitti ,ben eskileri istiyom
#03.03.2011 14:43 0 0 0
  • Bu arada Geyik Muhabbeti ve Kişisel Sayfalar gibi paylaşımdan uzak ve hor kullanılmaya müsait bölümlerde beğen butonları sadece konunun ilk mesajında yer almaktadır.
#03.03.2011 14:47 0 0 0
  • BLack-StaR Bunu beğendi güzel uygulama olmuş
#03.03.2011 14:50 0 0 0
  • refik abi hepsini geri veririz sana merak etme profilinde baya gelen olur ama
#03.03.2011 14:54 0 0 0
  • yeni sistem çok iyi olmuş tebrikler
#03.03.2011 15:06 0 0 0
  • çok teekkürler bu sistem daha iyi
#03.03.2011 15:21 0 0 0
  • gercekten ve tek kelime ile süper :D :D
#03.03.2011 16:04 0 0 0