bizde yalan demiyoruzki son 7 seneden beri yeniyorsunuz bizi kadıköyde ama sonuç ne ona bakıyor musun, biz yenmekle ne oldu, Galatasaray bir sezonda iki kez Fenerbahçe'ye yenilir ama o yılın Şampiyonu yine Galatasaraydır.
Ancak;
Hiçbir kupanın altında da; bu sezon Galatasaray iki kez Fenerbahçe'ye yenilmiştir yazmaz!
biz adam olana(bjk1903bjk).. delikanlı olana karşı sözümüzü tuttuk.. alnımız acık.. iddaamızı kaybettik görevimizi yerine getirdik..
bana mactan önce teranelerle su kadar atacaz bu kadar yenecez diyipte.. ben mactan sonra görüşürüz diyince sonra görüşürüz diye söz veripte mactan sonra kacacak delik aramak ta sizin DELİKANLILIGINIZ...
sen kime diyorsun bu lafları..
ben sana çok güzel bir cevap verilim ama vermeyecem burayı inşallah görevli arkadaşlarımız görürde gerekeni yaparlar sazanlık kefallık nasıl oluyormuş görürsün..