Febişli olmanın 32 AYRICILIĞI--kedi ciğer ve AZİZEEE

Son güncelleme: 16.04.2007 21:55
  • sen kendi delikanlığına bak söz veripde burada kimin ne kıvırdığı herkes biliyor tamammı güzel kardeşim..

    Haaaa maçdan sonra herkez burada olacak diye bir kural yok sen eglencene bak delikanlı adam tabi o delikanlıyı ne kadar taşıtığında önemli..
#12.12.2006 13:35 0 0 0
  • bizde yalan demiyoruzki son 7 seneden beri yeniyorsunuz bizi kadıköyde ama sonuç ne ona bakıyor musun, biz yenmekle ne oldu, Galatasaray bir sezonda iki kez Fenerbahçe'ye yenilir ama o yılın Şampiyonu yine Galatasaraydır.
    Ancak;
    Hiçbir kupanın altında da; bu sezon Galatasaray iki kez Fenerbahçe'ye yenilmiştir yazmaz!
#12.12.2006 13:35 0 0 0
  • biz adam olana(bjk1903bjk).. delikanlı olana karşı sözümüzü tuttuk.. alnımız acık.. iddaamızı kaybettik görevimizi yerine getirdik..

    bana mactan önce teranelerle su kadar atacaz bu kadar yenecez diyipte.. ben mactan sonra görüşürüz diyince sonra görüşürüz diye söz veripte mactan sonra kacacak delik aramak ta sizin DELİKANLILIGINIZ...

    delikanlı puslukurtjara
#12.12.2006 13:39 0 0 0
  • Ancak bu galibiyetlerin sonunda Fenerin gittiği yol; bir arpa boyudur!
    Fenerbahçeli de bunu görmez! çünkü yukarıdaki örnekteki gibi kafası dardır
#12.12.2006 13:41 0 0 0
  • ahanda hakarete başladı... birazdan küfürde edersin sen..
#12.12.2006 13:42 0 0 0
#12.12.2006 13:49 0 0 0
  • eskitoprak

    katılıyorum!
#12.12.2006 13:49 0 0 0
  • Azizee....
#12.12.2006 13:52 0 0 0
  • heh düzeldi...
#12.12.2006 13:53 0 0 0
  • sizin ozellikleriniz nedir kardes saysana kurtjara
#12.12.2006 13:55 0 0 0
  • okan ; kim söz vermedi. veren warsada bilmiyorum. hem geleceğiz diyede bir kaide yok..

    DeLikanLıymış peh
#12.12.2006 14:11 0 0 0
  • biz bu arkadaşlara sokak arasında bazı balık terimleri ile yaklaşıyoruz..

    sazan ve kefal gibi..
#12.12.2006 14:14 0 0 0
  • ßazıLArı geLipte Laf sokmasın
#12.12.2006 14:19 0 0 0
  • sen kime diyorsun bu lafları..
    ben sana çok güzel bir cevap verilim ama vermeyecem burayı inşallah görevli arkadaşlarımız görürde gerekeni yaparlar sazanlık kefallık nasıl oluyormuş görürsün..
#12.12.2006 14:19 0 0 0
  • sazan ustune limonu sikacagin vay vay vay
#12.12.2006 14:21 0 0 0


  • sazan mı kefal mi

    20:45 olsada yesek beee

    tadı damağımızda valla halaa

    ooohhh ohhh
#12.12.2006 14:51 0 0 0
  • gec saatte yemek iyi degil kardes
#12.12.2006 14:55 0 0 0
  • biz yeriz önemli olan o geçte olsa


    oooo
#12.12.2006 14:58 0 0 0
  • qec erken fark etmez yeriz
#12.12.2006 14:59 0 0 0