Febişli olmanın 32 AYRICILIĞI--kedi ciğer ve AZİZEEE

Son güncelleme: 16.04.2007 21:55
  • sagligin sonra bozulmasin kardes
#12.12.2006 15:00 0 0 0
  • aksine bir hoş oluyoruz beee
#12.12.2006 15:01 0 0 0
  • o zaman sana afiyet ............
#12.12.2006 15:05 0 0 0


  • gel sende yeeee tadını tad
#12.12.2006 15:06 0 0 0
  • o saatlerde ben yatiyorum sana tek afiyet olsun............
#12.12.2006 15:11 0 0 0



  • kefal, dar kafalı, sazan, v.s

    valla serbest kürsüdesiniz ama hep orada kalmıyorsunuz

    iniyorsunuz kürsüden başkası geçiyor

    sıra ona geliyor

    yani bence daha sakin olarak devam edelim

    balıklar ve kafalar duradursun,



    bakın taze haber var :



    Fenerbahçe'ye ağır ceza

    12 Aralık 2006 Salı 15:45
    Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) Fenerbahçe'ye üç maç seyircisiz oynama cezası verdi.


#12.12.2006 15:11 0 0 0
  • eskitoprak

    geL beraber yiyelim kardeş..
#12.12.2006 15:11 0 0 0
  • o saatlerde ben yatiyorum sana tek afiyet olsun............
#12.12.2006 15:16 0 0 0
  • Fenerbahçe'ye ağır ceza

    12 Aralık 2006 Salı 15:45
    Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) Fenerbahçe'ye üç maç seyircisiz oynama cezası verdi.




    Haluk amcaniz saolsun.. isterseniz geriye kalan bütün maclari seyirciniz versinler Alasina yeteriz biz..!
#12.12.2006 15:22 0 0 0


  • enayiler üç maç sizi etkiler mi yaa
#12.12.2006 15:23 0 0 0
  • kardes biz seyircisiz de aliriz butun maclari
#12.12.2006 15:26 0 0 0
ED1 ED1 foto
  • Fenerbahçe'ye ağır ceza

    12 Aralık 2006 Salı 15:45
    Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) Fenerbahçe'ye üç maç seyircisiz oynama cezası verdi.

    Haluk abiniz yine bir güzellik yapmis.
    Bu tür Eziklere ragmen sampiyon olacagiz!
#12.12.2006 15:50 0 0 0
  • ezik sizsinizi lütfen es geçmeyelim
#12.12.2006 15:52 0 0 0
  • bunlarda 32 madde ayırıcılık dedik ama bunlarda ayrıcılık bitmez tükenmez kurt boşver bu ezikler böyle yaşasın..
#12.12.2006 16:20 0 0 0
  • bunların daha nelerini yayınlacam hep beraber gülecez hazırlıyorum çok yakında MTK maçı Sigma maçı Pendik maçı daha neler neler..
#12.12.2006 16:34 0 0 0
  • hele yarın ßide avLansınLar daha güsel oLur
#12.12.2006 16:39 0 0 0
  • FazLa KurCaLamaya qerek yoq

    4- puan kaybedilen her maçta hakeme yüklenme ayricaligi onlara aittir.




    Çok HakLısınız Puan Kayßettiqimiz HER maçta ßunu yapıyoruz.Önemli ßir Nokta daha 1 Maçta ßile GalatAsaraY ya da ßizim Dı$ımız da hiçßir Takım da ßen ßöyLe ßir$ey qörmedim...


    Eqer ßu Yazımı okurken ßeyninde ßir$eyler UyanmıyorSa...DeveKu$u qißi Kafanızı ßir yerLere qömmeye Dewam Edin...Ama Dikkat Edin ßu Maddeler Çok sert Toprak qißi : )

    Sizi Sadece $a$kınLıkLa iZliyorum Ve ßiliyorum ki Fenerßahçeliler Cevap yazmayınCa MantıkSız hiSLere ßürünecekSiniz..
#12.12.2006 17:07 0 0 0
  • 21- hala tesadüf eseri defansa çarpan manchester maçi ve geçen seneki galatasaray maçlarini anlatip anlatip övünen tek takimdir.ama kimse onlara sormaz ne oynadiniz da konusuyorsunuz emek hirsizlari diyemez çünkü onlar febelidir ayricaliklidirlar.

    Bunu tuttum

    Birde, bütün rekorlari GS kirdigi halde, zeytin yagi gibi üste cikarlar, buda 33.cü madde olsun benden ha, kiyagimi unutmayin
#12.12.2006 21:41 0 0 0
  • Miss_Göreme

    sENİN hakkını nasıl ödeyecez ama şunuda unutmamak lazımki bunların ayrıcılıklarını yaz yaz bitiremeyiz..
#13.12.2006 07:16 0 0 0