4- puan kaybedilen her maçta hakeme yüklenme ayricaligi onlara aittir.
Çok HakLısınız Puan Kayßettiqimiz HER maçta ßunu yapıyoruz.Önemli ßir Nokta daha 1 Maçta ßile GalatAsaraY ya da ßizim Dı$ımız da hiçßir Takım da ßen ßöyLe ßir$ey qörmedim...
Eqer ßu Yazımı okurken ßeyninde ßir$eyler UyanmıyorSa...DeveKu$u qißi Kafanızı ßir yerLere qömmeye Dewam Edin...Ama Dikkat Edin ßu Maddeler Çok sert Toprak qißi : )
Sizi Sadece $a$kınLıkLa iZliyorum Ve ßiliyorum ki Fenerßahçeliler Cevap yazmayınCa MantıkSız hiSLere ßürünecekSiniz..
21- hala tesadüf eseri defansa çarpan manchester maçi ve geçen seneki galatasaray maçlarini anlatip anlatip övünen tek takimdir.ama kimse onlara sormaz ne oynadiniz da konusuyorsunuz emek hirsizlari diyemez çünkü onlar febelidir ayricaliklidirlar.
Bunu tuttum
Birde, bütün rekorlari GS kirdigi halde, zeytin yagi gibi üste cikarlar, buda 33.cü madde olsun benden ha, kiyagimi unutmayin