@MiSS-FENER adlı üyeden alıntı:
[alinti=#2496226]Bir-Dost[/alinti]Sana bazen öyle çok kızıyorum ki..Ama içimde kalıyor..
Sanki böyle beni sana doğru iten,
Seni bana doğru çeken bir şey var..
Bulamıyorum..
Belki de bulmak istemiyorum ,,
Ben Kendimi BuLdum Bu SözLerde
Ne Acıdır Ki...
Emeqine PayLaşan GönLüne SaqLık aBLam
Orijinali Göster...