eBRuLy

eBRuLy

Üye
16.01.2005
Uzman Onbaşı
4.273
Hakkında

#28.10.2005 09:31 0 0 0
#28.10.2005 09:27 0 0 0
  • Konu: MEVLANA
    Cok güzel bir söz

    Tesekkürler hallavye...
#27.10.2005 22:54 0 0 0
#27.10.2005 22:24 0 0 0
#27.10.2005 22:06 0 0 0
#27.10.2005 07:12 0 0 0
#27.10.2005 07:10 0 0 0
  • noimage

    Robin S. Sharma


    Kalabalık mahkeme salonunun tam ortasında çökmüş haldeydi. O; büyük düşleri olan, zeki, yakışıklı, korkusuz ve ülkenin en seçkin dava avukatıydı.
    Onu 17 yıldır tanıyordum.Julian'ın şok edici mahkeme gösterileri sürekli gazetelerin ön sayfalarında yer alıyordu. Çoğu kimsenin sadece düşleyebileceği her şeyi elde etmişti:

    Yıldızlara varan mesleki şöhret, milyonlarca dolarlık banka hesapları, en pahalı semtte olağanüstü bir malikane, özel bir jet, tropikal bir ada ve orada yazlık bir ev ve de çok değer verdiği varlığı-evinin özel yolunun ortasına parkettiği kırmızı bir ferrari.

    Şimdi ise Büyük Julian kalp krizi geçirmiş, çaresiz bir bebek gibi yerde kıvranıyor ve deli gibi sarsılıyordu.

    Bütün bunlar üç seneden fazla bir zaman önce yaşanmıştı. Son duyduğum Julian'ın Hindistan'a gittiği idi. Ortaklardan birine hayatını sadeleştirmek istediğini, bazı yanıtlara ihtiyacı olduğunu ve onları bu mistik ülkede bulmayı amaçladığını söylemişti.

    İşine son vermiş, malikanesini, adasını ve jetini elden çıkarmıştı. Hatta Ferrari'sini bile satmıştı.

    Birgün ofisimin kapısı yavaşça açıldı. Kapının ardında canlılık ve enerji yayan, genç ve iyi görünüşünden fazla neredeyse kutsal diyebileceğim bir huzura sahip, gülümseyen bir adam kapıda göründü.

    "İşimi elimden almaya niyetli hızlı bir avukat herhalde"diye düşündüm.

    Genç adam sevdiği bir öğrencisini izleyen Buda gibi gülümseyerek bana bakmayı sürdürdü. Dayanılmaz sessizlikle geçen uzun bir aradan sonra şaşırtıcı bir biçimde emredici bir ses tonuyla konuştu:

    "Tüm konuklarına böyle mi davranırsın John, hele sana mahkeme salonlarının sırrını öğreten birine"

    "Julian? Bu sen misin? İnanamıyorum! Gerçekten sen misin?"

    Güçlü kahkahası kuşkularımı doğruladı. Önümde duran genç adam uzun süredir kayıp şu Hintli Yogiden başkası değildi: Julian Mantle. İnanılmaz değişimi karşısında şaşkına dönmüştüm.


    Arkadaslar okumanizi tavsiye ediyorum, cok etkileyici ve ögretici, rituellerle dolu bir kitap!!!
#27.10.2005 07:04 0 0 0
#26.10.2005 23:17 0 0 0
  • Bu kitabi ismarladim, daha gelemedi ve cok merak ediyorum....

    tskler BabyGirLcim
#26.10.2005 23:09 0 0 0
  • noimage



    Zorro Efsanesi

    Yönetmen: Martin Campbell
    Oyuncular: Antonio Banderas, Catherine Zeta-Jones, Giovanna Zacarías, Adrian Alonso

    Don Diego de la Vega istediğini elde etmiş ve bir serseriden bir halk kahramanı yaratmıştır. Yeni Zorro, Alejandro de la Vega, düşmanlarından intikamını almış ve artık güzeller güzeli karısı Elena ve oğluyla huzurlu bir hayat yaşamaya başlamıştır.
    10 yaşında zeki bir çocuk olan Joaquin hala babasının gizli kimliğinden habersizdir. Karısını ve oğlunu bu belalı hayattan uzak tutmak isteyen Alejandro çok başarılı olamaz, çünkü çoktan yeni bir düşman edinmiştir bile; Armand.

    Yeniden maskesini takmak zorunda kalacak olan Zorro'nun yeni macerasında bir de yardımcısı vardır. İlk hikayede kılıç kullanmakta kendisinden aşağı olmadığını ispatlayan güzel karısı Elena, bu sefer maskesiyle beraber kocasının yanında yer alır.
#26.10.2005 22:57 0 0 0
#26.10.2005 22:31 0 0 0
  • Konu: Bir Gün
    noimage

    Bir gün seni anlatacagim
    Gidisi gelisinden cabuk oldu
    Bitisi baslamasindan kolaydi
    Bir sevda rüzgariydi
    Esti gecti diyecegim

    Bir gün seni unutacagim
    Ellerini, gözlerini
    Dokunusunu, öpüsünü
    Sana ait herseyi
    Biri vardi birzamanlar
    Yikti gecti diyecegim

    Bir gün seni tekrar yasayacagim
    Gözlerim kapanirken
    Seni son kez hatirlayacagim
    Birini sevmistim bir zamanlar
    Hala cok seviyorum diyecegim
#26.10.2005 22:26 0 0 0
#26.10.2005 22:16 0 0 0
#26.10.2005 22:13 0 0 0
  • cok ilginc, benim duvarlarim pembe, ne anlama gelio acaba, tesekkürler wish
#26.10.2005 18:54 0 0 0
  • evet cok seker bi odan varmis eftelya, bende bi ara cekerim ama benimki bu kadar güsel diil, cati kati oldugu icin..
#26.10.2005 16:25 0 0 0
#26.10.2005 16:23 0 0 0
#23.10.2005 19:24 0 0 0