JaSePh

JaSePh

Üye
09.06.2005
Onbaşı
929
Hakkında

#01.10.2007 07:56 0 0 0
#01.10.2007 07:55 0 0 0
  • Bekleyeceğim "BİZ"i

    Noktayı güzel koymussun emegine saglık
#01.10.2007 07:53 0 0 0
  • çok güzel olmuş keşke resimin üzerinde yazıları biraz daha uyum saglayacak birşey yapsaydın ama yinede çok güzel
#01.10.2007 07:52 0 0 0
#01.10.2007 07:50 0 0 0
  • Konu: Belki
    Serendipity çok süper olmuş emeğine saglık
    sarkı ve sözler + resimler bir bütünü tamamlamış
#01.10.2007 07:48 0 0 0
#01.10.2007 07:44 0 0 0
  • Konu: Sevmek
    Müzik + Şiir + Grafikler = Mükemmel

    eline emegine saglık
#30.09.2007 12:01 0 0 0
#28.09.2007 23:16 0 0 0
  • Konu: yoksun
    güzel şiirler eline emegine yüregine saglık
#28.09.2007 23:14 0 0 0
#28.09.2007 22:46 0 0 0
#28.09.2007 22:43 0 0 0
#24.09.2007 19:57 0 0 0
  • Hani sözler vermiştin,
    Hani bir daha olmayacaktı.
    Hani 24 saatin beş dakikası sadece bana ait olacaktı.
    farkındamısın ne kadar zaman oldu.
    ne istedin de vermedim
    aşk mı, sevgimi
    ben sana bunları vermedim mi ?
    kaç kere sözünde durdun bana
    kaç kere yeminler ettin sözler verdin
    hani nerede ?
    kaç gün kaç gece mesajlarım, maillerim çağrılarım cevapsız kaldı biliyor musun?
    geldiğinde beni engellemek neden ?
    sen ne istedin de vermedim
    sen ne dedin de olmadı
    peki ben çok şey mi istedim
    24 saatin 5 dakikasını istedim
    Bilseydim bu kadar çok büyük bir şey istediğimi
    istemezdim be gülüm
    24 saatin hepsi senin olsun derdim
    Seni sevdim sevdim sevdim
    6 sene bir defa yalan mı söyledim
    1 defa seni ektim mi?
    24 saatin beş dakikası be gülüm
    ama sen onu da veremedin bana şimdi git git ardına bakma
    eğer bir gün olurda Cenker sana geldim demek istersen,
    bu kez senden daha çok büyük bir şey isteyeceğim.
    o 24 saatin tamamını
    Eğer verebileceksen öyle gel

    Not: Kankimin zmnında kız arkadasına yazdığı amator bir şiir şiirde denemz ama yorumu sizin burada yayınlamak için kendisinden izin alınmıştır
#24.09.2007 09:44 0 0 0
  • bu tür hataları genelde indirdiğin dosya eksik olunca yapar yada hatalı indirme sonucunda tekrar indirsen belki soruna care olabilir yada yükleyen kişi bozuk dosya yüklemiş olabilir
#24.09.2007 09:30 0 0 0
  • Su peersi çok tesekkür ederim
    bu arada reimleri yeniledim
#24.09.2007 09:26 0 0 0
#24.09.2007 09:13 0 0 0
  • Doğru her zaman doğrudur asla eğilmez bükülmez

    buda bir doğru harbiden süper olmuş

    ellerine saglık arkadasım
#24.09.2007 09:02 0 0 0
#24.09.2007 08:58 0 0 0