ÖZLEM

ÖZLEM

Üye
21.02.2005
Er
318
Hakkında

#20.05.2005 09:04 0 0 0
  • Konu: az yemek
    iyide bu işi nasıl başaracağız. Sofrada az yiyim diyom sonra mutfakta biraz daha yiyom.
#20.05.2005 08:28 0 0 0
#18.05.2005 12:42 0 0 0
#18.05.2005 12:35 0 0 0
#18.05.2005 12:30 0 0 0
#18.05.2005 10:42 0 0 0
#18.05.2005 10:01 0 0 0
  • Konu: RULO PASTA
    Ellerine sağlık arkadaşım. bakalım bir deneyelim.
#17.05.2005 16:01 0 0 0
  • Konu: Yalnızlık
    Evet Afiş gibi bir resim çok anlamlı.
#17.05.2005 14:22 0 0 0
#17.05.2005 14:20 0 0 0
#17.05.2005 14:18 0 0 0
  • Rabbim gönlünün muradını versin. Ellerin dert görmesin. Güzel güzel
#17.05.2005 14:10 0 0 0
  • Konu: kızıllık
    Süpersin ya denecek hiçbir şey yok başarının devamını.
#17.05.2005 14:07 0 0 0
#17.05.2005 13:58 0 0 0
  • RÜZGAR ESTİĞİNDE UYUYABİLİR MİSİN?
    >>
    >> Genç bir adam Amerikanın batısındaki bir çiftliğe iş
    >>başvurusunda bulunmuştu. Çiftliğin
    >>
    >> sahibi ona özelliklerini sorduğunda genç adam kendine
    >>güvenen bir edayla şöyle cevap
    >>
    >> vermişti:
    >>
    >> "Rüzgar estiğinde dahi uyuyabilirim"
    >>
    >> Bu söz yaşlı çiftlik sahibinin kafasını çok karıştırmıştı,
    >>fakat bu zeki genç adamdan da çok hoşlanmıştı bu yüzden onu işe
    >>aldı.
    >>
    >> Birkaç gün sonra yaşlı çiftlik sahibi ile karısı geceyarısı
    >>çok sert ve şiddetli bir rüzgarla uykularından fırladılar. Bir
    >>sorun çıkma ihtimaline karşı her yeri kontrol etmeye başladılar.
    >>
    >> Pencere ve kapıdaki kepenklerin sıkıca kapatılıp
    >>kancalarının yerlerine takıldığını gördüler.
    >>
    >> Kalın ağaç kütükleri ise sıra sıra şöminenin yanına
    >>dizilmişti. Tarım araçları güvenli bir şekilde hangara
    >>yerleştirilmişti. Traktör garajdaydı. Ahırın kapısı düzgün bir
    >>şekilde kapatılmış ve kilitlenmişti. Hatta içerideki tüm hayvanlar
    >>oldukça sakindiler. Genç adam hemen ilerideki kulübesinde huzurlu
    >>bir şekilde uyuyordu.
    >>
    >> İşte o anda yaşlı çiftlik sahibi genç adamın o gün ona ne
    >>demek istediğini anlamıştı.
    >>
    >> "Rüzgar estiğinde dahi uyuyabilirim"
    >>
    >> Çünkü genç adam fırtınasız güzel günlerde herhangi bir gün
    >>şiddetli bir fırtına ile çiftlikteki her şeylerini
    >>kaybedebileceklerini düşünerek işlerini o kadar bağlılıkla ve
    >>düzgün bir şekilde yapmıştı ki, en sert, en şiddetli
    >> fırtına dahi esse yatağında huzurla uyuyabilirdi.
    >>
    >> Yapabildikleriniz değil, birgün gerçekten yapamadığınız
    >>şeyler güneş battığında size baş ağrısı verir.
    >>
    >> Kathleen Pinto
#16.05.2005 10:00 0 0 0
#11.05.2005 14:26 0 0 0
  • Diş fırçalamanın püf noktaları


    İngiliz bilim adamları, dişleri uzun süre ve sert şekilde fırçalayarak daha çok bakteri öldürüldüğü inancının yanlış, dişleri bu şekilde fırçalamanın zararlı olduğunu
    bildirdiler.

    Newcastle Üniversitesi'nde görevli bilim adamı Peter Heasman ve ekibinin gönüllüler üzerinde 4 hafta süreyle yaptığı araştırmada, 2 dakikayı aşan fırçalamanın daha çok bakteri öldürmediği tespit edildi.

    Dişlerin sert şekilde fırçalanmasının diş minesine ve etine zarar verebileceğini belirten Heasman, bakterilerin belirli bir süre içinde öldüğünü, dişlerin bu süreden daha uzun ve sert şekilde fırçalanmasının olumlu etkisinin bulunmadığını, hatta zararlı
    olabileceğini kaydetti.

    Araştırmada 16 değişik diş fırçalama kombinasyonunun etkisi incelendi. 30, 60, 120 ve 180 saniye ile 75, 150, 225 ve 300 gramlık basınçları kombine eden bilim adamları, gönüllülerin basınç ve süreyi ölçmek için bilgisayara bağlı diş fırçaları kullandığını belirttiler.

    Her uygulamadan sonra diş plağının ne kadar temizlendiği ölçüldü. Araştırma sonucunda, ideal sürenin 2 dakika ve dişlere uygulanan en uygun basıncın 150 gram olduğu ortaya çıktı. Sürenin kolaylıkla ölçülebileceğini kaydeden bilim adamları, basınç konusunda emin
    olmayan kişilere en uygun tekniği diş hekimlerinden öğrenmeyi, dişleri çok sert fırçalamamayı, diş ipi kullanmayı ve dişleri günde en az bir kez fırçalamayı önerdi.

    Bilim adamları, deneyin elektrikli diş fırçalarıyla yapıldığını, fakat sonucun normal diş fırçaları için de geçerli olduğunu söylediler.
#02.05.2005 11:43 1 0 0
#28.04.2005 12:02 0 0 0