petty

petty

Üye
22.05.2012
Onbaşı
603
Hakkında

  • @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4917500]petty[/alinti]hemde ne kavga bilsensonra evlendikonun için çok kızıyom çok bildiğin gibi değil

    ancak böyle evlenebilirdin zaten
    çok şükür kimsenin önüne geçmiyom namusumla sıramı bekliyorum
    Orijinali Göster...
    ancak böyle evlenebilirdin zaten
    çok şükür kimsenin önüne geçmiyom namusumla sıramı bekliyorum

    bacanaaaaaaköldürecem seniiiiii
    yaaaa önüne geçtiklerin öyle demiyo amaunuttun herhal
#05.10.2012 21:55 0 0 0
#05.10.2012 20:47 0 0 0
#05.10.2012 20:18 0 0 0
  • Sen şimdi ruhumun derinliklerindesin...
    Seni oraya hapsetmemi..
    Bizi biz yapmayı sen engelledin...
    Şimdi artık bizden sadece ayrı iki kelime var...
    SEN ve BEN...

    emeğine sağlık güzel şiirdi..
#04.10.2012 22:16 0 0 0
  • Konu: Anne
    ben teşekkür ederim:)
#04.10.2012 22:12 0 0 0
#04.10.2012 21:49 0 0 0
#04.10.2012 21:37 0 0 0
  • Konu: Anne
    teşekkür ederim aykızım:)
#04.10.2012 21:25 0 0 0
#04.10.2012 21:19 0 0 0
#04.10.2012 21:15 0 0 0
#04.10.2012 21:07 0 0 0
  • Konu: Sevdazen
    @PARGALI03 adlı üyeden alıntı:
    paylaşım için teşekkürler yüreğine sağlık
    Orijinali Göster...


    teşekkürler pargalı:)

    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    Döne döne yangına koşan bilir ki; aşka dönmek huzura ermektir.
    Dünya gözün gördüğü yalandır, gönlün gördüğü sevdazendir.

    güzeldi...sevdazen güzel bir ifade..
    Orijinali Göster...
    güzeldi...sevdazen güzel bir ifade..

    beğenmene sevindim:)sevdazen

    @ıssızada adlı üyeden alıntı:
    başlık çarpıcı ve bu kişinin kalemi kuvvetli. böyle kuvvetli kalemin temelinde kuvvetli, samimi duygular olsa gerek...
    Orijinali Göster...


    şaiirin adına teşekkürler duysaydı çok sevinirdi:)bizde paylaşalım ki o duyguları bilmeyen varsa öğrensin demi..
#04.10.2012 20:58 0 0 0
#04.10.2012 20:55 0 0 0
  • @ıssızada adlı üyeden alıntı:
    yazan güzel yazmış. demek yürek gerçekten hissedince gerçek şiirler, gerçek öyküler şiirsel ifadelerde can bulurmuş.... suskun ya da olmayan duygulara ya da sahte duygulara inat filizlenip çiçek çiçek açıyor bi yerlerde gerçek seviler, gerçek duygular. bazen kuytularda, bazen sayfalarda...
    Orijinali Göster...


    hiçbir duygu sahte değildir sahte olursa o duygu polmaz zaten
    yorumuna sağlık teşekkürler...
#04.10.2012 20:53 0 0 0
  • @PARGALI03 adlı üyeden alıntı:
    paylaşım için teşekkürler yüreğine sağlık
    Orijinali Göster...


    teşekkürler pargalı:)

    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    Düşüncemde, fikrimde gezinen bütün ezberlerimsin.
    Seni hangi dilde konuşsam yine sensin !
    Çünkü seni ifade eden her şeyim 'sensin'.


    güzel bir anlafım..hoş ifadeler...okunmaya degecek ama uzun bir şiirdi..
    tşk
    Orijinali Göster...
    güzel bir anlafım..hoş ifadeler...okunmaya degecek ama uzun bir şiirdi..
    tşk

    yoruldun mu bacanakteşekkür ederim:)okuyan anlayan yüreğine sağlık
#04.10.2012 20:45 0 0 0
#03.10.2012 21:21 0 0 0
  • harika bir resim olmuş emeğinize sağlık adminim:)
#03.10.2012 21:20 0 0 0
  • olmaaaz arkadaş arkadaştır sevgili başka birşey arkadaşa sevgiliye beslenen duygular beslenmez arzulanmaz sadece çok seversin kötü gününde yanındadır yanındasındır gülersin eğlenirsin derdine ortak olursun ortak olur ama hiçbirşey bundan öteye gitmez çünkü aşk yoktur sevgiliye duyulan özlem yoktur ihtiras şehvet yoktur sadece gülen sıcacık bir tebessüm vardır sevgili gider ama o gitmez...onun için iyiki varlar
#03.10.2012 21:07 0 0 0
#03.10.2012 17:30 0 0 0