petty

petty

Üye
22.05.2012
Onbaşı
603
Hakkında

  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4915041]petty[/alinti]tabi öyle babalar kızlarını kıskanırmışkimseye vermek istemezmiş aynı o triptesin

    kıskanmak iyidir be
    Orijinali Göster...
    kıskanmak iyidir be

    iyidir bacanak iyidir yalnız aşırı kaçma kız evde kalıcak söyliyim
#01.10.2012 17:27 0 0 0
#01.10.2012 17:19 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4915033]petty[/alinti]kıskanç şey

    hiçde bile
    Orijinali Göster...
    hiçde bile

    tabi öyle babalar kızlarını kıskanırmışkimseye vermek istemezmiş aynı o triptesin
#01.10.2012 17:13 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4915028]petty[/alinti]hahaha hadi yine iyi buldun kaçış noktasını

    herkes işine gücüne baksın
    Orijinali Göster...
    herkes işine gücüne baksın

    kıskanç şey
#01.10.2012 16:59 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    yok biz akraba olmıyalım en iyisiböyle daha iyi
    dilara kitabdabda vaz geçelim
    Orijinali Göster...


    hahaha hadi yine iyi buldun kaçış noktasını
#01.10.2012 16:54 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @Dilara66-Gülümcan adlı üyeden alıntı:
    Petty; sığınak haklı ama, neden mi?
    Korkuyor, çünkü belki kızın da çok tesirlidir, oğlunu ayakta uyutur diye

    Orijinali Göster...


    ablacım kız onun oğlan benimbakma sen ona kız babası ya nazlanıyor işte
#01.10.2012 16:02 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    yok senden iyisini bulamma ama kızımın içilne de karışmak istemem
    Orijinali Göster...


    yahu tabiki gelinim severse yoksa zorla güzellik olurmu
#01.10.2012 16:01 0 0 0
#01.10.2012 15:54 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4914944]petty[/alinti]yok canım ama senin var demihemde tam büyük olana göre
    ee belki dünür oluruz hee bacanak

    ya ciddi öyle bişi olmaz deyilmi
    Orijinali Göster...
    ya ciddi öyle bişi olmaz deyilmi

    kısmet bacanakçımne o benimle dünür olmak istemiyon mu yoksa
#01.10.2012 15:47 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4914929]petty[/alinti]

    kızın varmıydı senin
    Orijinali Göster...
    kızın varmıydı senin

    yok canım ama senin var demihemde tam büyük olana göre
    ee belki dünür oluruz hee bacanak
#01.10.2012 15:34 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    şaka yapıyom yaa yalnız bu avatarındakini yerim ben
#01.10.2012 15:22 0 0 0
#01.10.2012 15:07 0 0 0
#01.10.2012 14:54 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4914872]petty[/alinti]gören gözüm bacanakbilmesem ayıp yanii
    yok yaa erkek kısmı mı bilecek herşeyi hııım

    hala konuşuyo ya
    Orijinali Göster...
    hala konuşuyo ya

    yaa sende karar ver bacanaksusuyom niye sustunkonuşuyom hala konuşuyone yapayım bacanakçım
    telepatiylemi anlaşayım yahuuu
#01.10.2012 14:51 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    gören gözüm bacanakbilmesem ayıp yanii
    yok yaa erkek kısmı mı bilecek herşeyi hııım
#01.10.2012 14:38 0 0 0
#01.10.2012 14:34 0 0 0
#30.09.2012 15:26 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4914244]petty[/alinti]uzun var bacanakkısa kalmdı

    hım yok ben uyumıyayım o zaman
    Orijinali Göster...
    hım yok ben uyumıyayım o zaman

    aman uyuma uyanamıyon sonra
#30.09.2012 01:59 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4914238]petty[/alinti]fena tesir etti ninni

    dakikası dakikasına saydım 24 saat olmuş
    daha kısa bir tarifen varmı
    Orijinali Göster...
    dakikası dakikasına saydım 24 saat olmuş
    daha kısa bir tarifen varmı

    uzun var bacanakkısa kalmdı
#30.09.2012 01:42 0 0 0