petty

petty

Üye
22.05.2012
Onbaşı
603
Hakkında

  • geceye koyuldum.

    yıldızları dürüp kaldırmışsın
    çözdüm indirdim.
    aya gayri ihtiyari baktım, yıkanmış ağlıyordun
    mintanımı değiştirdim. gürze gül çaldım
    şems derlerdi inanmazdım
    sen kın dedin, inandım.



    yol sürüyor.
    geceyi felç eden sessizliği yaka cebimden söküyor
    ve ayaklarıma ilave ediyorum.
    sanki akdeniz benim oğlum değil.
    künye kayıp.
    fünye çekili.
    gönyeyi kaptırdığım çingeneyse
    çoktan buhara'yı yakmış olmalı.
    ki bu, lüzumundan fazla para harcıyor demektir.



    işi bıraktım.
    artık aynaya da bakmıyorum
    çünkü
    ilân etmek;
    seccadeyi aynı anda kendi gırtlağına da uygulamaktır.



    seni seviyorum



    ah muhsin ünlü
#27.09.2012 02:31 0 0 0
  • Konu: Fark ettimki
    farkettimki derdi veren dermanıda verir
#27.09.2012 02:22 0 0 0
  • Ağlama Ey Gönlüm Şiiri - Aşk Şiirleri - Yalnızlık Şiirleri - Duygusal Şiirler - Aşka Dair Yazılılar

    Sakın ağlama ey gönlüm
    Ayrılıklar dalgasıdır hayatın
    Denizi seviyorsan
    Boyun bükeceksin en olmadık yerde, zamanda
    Dalgaları da seveceksin

    Sakın ağlama ey gönlüm
    Zorluklar parçasıdır hayatın
    Gülü seviyorsan
    Yüreğinin kanamasına katlanacaksın zaman zaman
    Dikenini de seveceksin

    Sakın ağlama ey günlüm
    Mesafeler istediğince uzun olsun
    Dağı seviyorsan
    Tırmanacaksın emin adımlarla yılmadan
    Yokuşu seveceksin

    Sakın ağlama ey gönlüm
    Sızılasın istediğince yüreğin yokluğundan sevdanın
    Hülyayı seviyorsan
    Hatıralarını taşıyıp beyninde bıkmadan her geceye
    Göremediğin rüyayı da seveceksin

    Sakın ağlama ey gönlüm
    Uzasın ufuklar boyunca, saçlarına dokunsun
    Meltemi seviyorsan
    Ne şimşeklerden korkacaksın ne fırtınalardan
    Kasırgayı seveceksin

    Sakın ağlama ey gönlüm
    Zor gelsin ellerinin boşluğu yakalaması
    Sevmeyi seviyorsan
    Ağlamayacaksın, katlanacaksın her acıya isyansız
    Ayrılığı da seveceksin



    Turgut Uzdu
#27.09.2012 02:17 0 0 0
#27.09.2012 01:51 0 0 0
#26.09.2012 23:27 0 0 0
#26.09.2012 23:25 0 0 0
#26.09.2012 21:53 0 0 0
#26.09.2012 21:45 0 0 0
#26.09.2012 21:36 0 0 0
#25.09.2012 15:44 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    mert:
    saolsunlar sadıktırlar
    birdedigimi iki etmezler hatta bazen 3-4 ederler ama idare etmelk gerekir
    Orijinali Göster...
    mert:
    saolsunlar sadıktırlar
    birdedigimi iki etmezler hatta bazen 3-4 ederler ama idare etmelk gerekir

#16.09.2012 01:25 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    4. daha yaratıcı olayım diye düşünüyorum

    mert: ürkütme kızları
    tadlı iiçin tşk ederim bir antepli olarak ben ısmarlamak isterdim ama farkımız yok deyilmi:/2:
    tşk arkadaşım:)
    Orijinali Göster...
    4. daha yaratıcı olayım diye düşünüyorum

    mert: ürkütme kızları
    tadlı iiçin tşk ederim bir antepli olarak ben ısmarlamak isterdim ama farkımız yok deyilmi:/2:
    tşk arkadaşım:)

    aman yaratma sakın
#15.09.2012 23:14 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @Chosen One adlı üyeden alıntı:
    Sağ solu belli olmaz ama onun dikkat et sen ona iş çıkarayım derken o çıkarmasın
    Orijinali Göster...


    başımızın üstünde işi varrahat ol
#15.09.2012 23:13 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    mert:tek başına çay içilmez bizim sitede

    kanka gözün doysın evin anahtarı sende sen odadan bahsediyon

    pety : tavana 1 kere vurursam çay hazır
    2 kere vurursam gel çay demle
    3 kere vurursam beni yanına getirme demek anlaştıkmı
    Orijinali Göster...


    hahaha 4. yü duymak istemiyomdayak yiyecem herhalde
#15.09.2012 23:08 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @Chosen One adlı üyeden alıntı:
    Petty kimsenin çayına muhtaç olma çay hazırla kendine iç en basit yol
    Orijinali Göster...


    yok kardeşim muhtaçlık değil maksat bacanağa iş çıksın
#15.09.2012 23:07 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4908344]petty[/alinti]hadi ordan hazırcıaykız getirdi bile şimdi afiyetle içersinde bide

    mert: tşk ederim:)

    petyy : o yüzden aykızsız bir hayat düşünemiyorum
    yan komşum o benım ama sadece yatmaya eve gidiyor

    sende üsteki komşumsun
    ama davetiye ile geliyon
    Orijinali Göster...
    mert: tşk ederim:)

    petyy : o yüzden aykızsız bir hayat düşünemiyorum
    yan komşum o benım ama sadece yatmaya eve gidiyor

    sende üsteki komşumsun
    ama davetiye ile geliyon
    ne yapayım neyle karşılaşçağımı bilmiyom kikomşu komşunun çayına muhtaç diyosun yani
#15.09.2012 23:00 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @Ay Kız adlı üyeden alıntı:
    hiç üstüme alma huyum yoktur her zaman ama chosen olunca başkaa kardeşim o benimm

    buyurun çaylar demlendi bilee

    noimage
    Orijinali Göster...

    aykızım şımartma şunu bukadarherzaman isteyecek bu sefer
#15.09.2012 22:55 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4908336]petty[/alinti]olsun belki senin elinden içmek istiyozüşengeç hep aykız olmazki canıımmm

    ben güzel demlerim ma naz yapmam lazım hemen istediniz diye demlenmezki caanım
    Orijinali Göster...
    ben güzel demlerim ma naz yapmam lazım hemen istediniz diye demlenmezki caanım

    hadi ordan hazırcıaykız getirdi bile şimdi afiyetle içersinde bide
#15.09.2012 22:54 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    ben lafı merte söyledim ama kızlar üzerine alır diye bekli,yom hani
    anlıyan anlamış baksana
    Orijinali Göster...


    olsun belki senin elinden içmek istiyozüşengeç hep aykız olmazki canıımmm
#15.09.2012 22:50 0 0 0