bak arayı uzatmaa sen olmadınmı burukluk oluyo 
yakında bu forumda
dayak gibii
izindeydim de

idare etmelk gerekir


idare etmelk gerekir




:/2:



:/2:

rahat ol




anlaştıkmı

dayak yiyecem herhalde

aykız getirdi bile şimdi afiyetle içersinde bide




ama sadece yatmaya eve gidiyor







ama sadece yatmaya eve gidiyor



komşu komşunun çayına muhtaç diyosun yani
hiç üstüme alma huyum yoktur her zaman ama chosen olunca başkaa kardeşim o benimm 


herzaman isteyecek bu sefer
üşengeç hep aykız olmazki canıımmm
ma naz yapmam lazım hemen istediniz diye demlenmezki caanım

ma naz yapmam lazım hemen istediniz diye demlenmezki caanım

aykız getirdi bile şimdi afiyetle içersinde bide