petty

petty

Üye
22.05.2012
Onbaşı
603
Hakkında

#03.10.2012 15:08 0 0 0
  • @Ay Kız adlı üyeden alıntı:
    refik abimm çok teşekkürler okuyan gözlerine sağlık


    teşekkürler pettycimm şiir yazamam ama resim bulmakta pek bi hünerliyimm

    sağolasın gülümm beğenen gözlerine yüreğine sağlık
    Orijinali Göster...
    teşekkürler pettycimm şiir yazamam ama resim bulmakta pek bi hünerliyimm

    sağolasın gülümm beğenen gözlerine yüreğine sağlık

    bi an senmisin diye düşünmedim değil eminim ondan çok daha güzelsindir
    rica ederim bitanem bilirsin ben güzeli beğenirim
#02.10.2012 20:31 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    abinden fırsat bulup cevap yazamadım kiyolda geliyo şimdi
#02.10.2012 20:25 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    dükkanı ne yapayım ben yaa
    mertçim emre eski bi tanıdığı rahmetli oldu pek severdi fatih abin kendisinikarıştırdı herhal
#02.10.2012 20:18 0 0 0
  • aykızım harika bir sunum yine harika bir şiir eline emeğine yüreğine sağlık:)
    evet yaa bende çok beğendim resmi:)çok hoşmuş
#02.10.2012 20:16 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4915646]petty[/alinti]hahaha kaç yaşındasın bakiim

    kimisi için çok erken kimisi için çok geç
    Orijinali Göster...
    kimisi için çok erken kimisi için çok geç

    yav ne politikacısın heeepeees
#02.10.2012 20:09 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4915636]Chosen One[/alinti]

    emre sen bendeki kitabı bırakda akşam maç var ne olur maç
    Orijinali Göster...
    emre sen bendeki kitabı bırakda akşam maç var ne olur maç

    emremibacanak emreye fazla takıldın herhal
#02.10.2012 20:00 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @Chosen One adlı üyeden alıntı:
    Estafurullah ablacım sana niye ufaklık diyeyim.Sadece okumam 300 sayfalık şeyi 700 800 sayfalar daha akıcı geliyor bana

    Mesela Hayallerin Dünyası Kitabı 920 sayfa,Gölgelerin Sahibi 780 sayfa
    Orijinali Göster...


    şaka yapıyorum mertçim
#02.10.2012 20:00 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4915627]petty[/alinti]bak hele beleşçiyebende çok kitap var göndereyim mi sana bacanak

    yokbe ben istemedim çok ısrar etti al diye kıramadım

    bacanak sendeki kitabları annem okumama müsade etmiyor
    Orijinali Göster...
    yokbe ben istemedim çok ısrar etti al diye kıramadım

    bacanak sendeki kitabları annem okumama müsade etmiyor

    hahaha kaç yaşındasın bakiim
#02.10.2012 19:59 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @Chosen One adlı üyeden alıntı:
    Ben öyle 300 sayfalık şeyleri okumam o 7. sınıflar için bana 700 800 lazım
    Orijinali Göster...


    ne yani sen şimdi bana ufaklık mı demek istiyonvalla yok ablam okadar olsa dükkan senin
#02.10.2012 19:55 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @Chosen One adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4915627]petty[/alinti]bak hele beleşçiyebende çok kitap var göndereyim mi sana bacanak

    Abla sende kitap varsa ver ama sayfa sayısı kaç 700 800 ise yolla lazım okuyayım
    Orijinali Göster...
    Abla sende kitap varsa ver ama sayfa sayısı kaç 700 800 ise yolla lazım okuyayım

    yok mertçim ne yapıyon yaa en fazla 300 düro senin dediğin ağır roman herhal
#02.10.2012 19:51 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    neyse bırak lşimdi o kadını o program seyrediyordur

    bugün kitab alacaktım ama kitab fiyatları çok pahalıydı..
    bir arkadaşımı görmeye gittim.. onada dedim kitablar çok pahalı diye..
    oda bir kitab hediye etti kitab beleşe geldi
    Orijinali Göster...
    neyse bırak lşimdi o kadını o program seyrediyordur

    bugün kitab alacaktım ama kitab fiyatları çok pahalıydı..
    bir arkadaşımı görmeye gittim.. onada dedim kitablar çok pahalı diye..
    oda bir kitab hediye etti kitab beleşe geldi

    bak hele beleşçiyebende çok kitap var göndereyim mi sana bacanak
#02.10.2012 19:47 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    hem çocugu dışarı gönder,hemde anne sevgisi de bu mudur yani
    Orijinali Göster...


    allah cezanı vermesin emibenmi gönderdim şiirdeki kadına söyle sen onu hıııh
#02.10.2012 19:23 0 0 0
#02.10.2012 19:17 0 0 0
  • Kimseyle kavgam olmadı hayatta

    Kendimden başka

    Kendimden alacaklı

    Kendime borçluyum daima

    Bir de başımı kaldırdığımda göremediğim

    Ama varlığına hep inandığıma

    emeğine yüreğine sağlık aşka süper olmuşteşekkürler
#01.10.2012 21:09 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    Bir çocuk vardır.Yaramaz,haylaz deyildir ..annesi kadın programlarını İzlerken o şarkı söylemeyi tercih eder.. Annesi gürültü yapıyor diye çocugu dışarı gönderir ..! hadi dışarıda oyna..
    çocuk gider toprakla oynar,bir bardakda su alır yanına,yadasu orada mevcuttur noimage .. suyu döker topraga ..toprak çamur olur... ve çocuk oracıkda yaratıcılıgı ögrenir.. çamurdan adam yapar ..
    çamurdan ev yapar.. yaparda yapar iştedaha büssürü şey var çamurdan yapa bilecek...
    Hiç birşey yapmasada hamur gibi yogurur o çamuru..yorulur tabi çocuk.. ve acıkırda..
    Eve gider evi, kirletir..annesi çocaga kızar.. üzerini degiştirir asabi ise bir iki tane tokat patlatır..
    çocuk yedigi tokanı an'itibarı ile unutur ..tekrar dışarı çıkar
    bir arkadaşını görür oyunadalar oynar
    annesini unutur..
    evi unutur..
    yedigi tokadı unutur..

    akşam olur çocuk oyununu bitirir eve gider.. annesi bu saate kadar nerede oldugunu sorar cevabını almadan kızar bagırı ..belkide sövernoimage
    çocuk babam geldimi der.. an itibarı ile gelmesi lazımdır..babanın..
    çocuk babsını dışarıda beklemek ister ..hava biraz kararmıştır yerden bir taş alır ve duvara resim çizmeye başlar
    ya bir çocuk resmi yada gelişi güzel bir resim..yada o an içinden ne geliyorsa o remi çizernoimage


    noimage

    sanırım çocuk aşıktırnoimage
    YA KOMŞUNUN KIZINI SEİYORDUR..YADA BU YAZIYI FİLMLERDEN GÖRMÜŞTÜRnoimage

    bana sorarsan bu çocuk aşık olsun isterdimnoimage
    Orijinali Göster...
    Bir çocuk vardır.Yaramaz,haylaz deyildir ..annesi kadın programlarını İzlerken o şarkı söylemeyi tercih eder.. Annesi gürültü yapıyor diye çocugu dışarı gönderir ..! hadi dışarıda oyna..
    çocuk gider toprakla oynar,bir bardakda su alır yanına,yadasu orada mevcuttur noimage .. suyu döker topraga ..toprak çamur olur... ve çocuk oracıkda yaratıcılıgı ögrenir.. çamurdan adam yapar ..
    çamurdan ev yapar.. yaparda yapar iştedaha büssürü şey var çamurdan yapa bilecek...
    Hiç birşey yapmasada hamur gibi yogurur o çamuru..yorulur tabi çocuk.. ve acıkırda..
    Eve gider evi, kirletir..annesi çocaga kızar.. üzerini degiştirir asabi ise bir iki tane tokat patlatır..
    çocuk yedigi tokanı an'itibarı ile unutur ..tekrar dışarı çıkar
    bir arkadaşını görür oyunadalar oynar
    annesini unutur..
    evi unutur..
    yedigi tokadı unutur..

    akşam olur çocuk oyununu bitirir eve gider.. annesi bu saate kadar nerede oldugunu sorar cevabını almadan kızar bagırı ..belkide sövernoimage
    çocuk babam geldimi der.. an itibarı ile gelmesi lazımdır..babanın..
    çocuk babsını dışarıda beklemek ister ..hava biraz kararmıştır yerden bir taş alır ve duvara resim çizmeye başlar
    ya bir çocuk resmi yada gelişi güzel bir resim..yada o an içinden ne geliyorsa o remi çizernoimage


    noimage

    sanırım çocuk aşıktırnoimage
    YA KOMŞUNUN KIZINI SEİYORDUR..YADA BU YAZIYI FİLMLERDEN GÖRMÜŞTÜRnoimage

    bana sorarsan bu çocuk aşık olsun isterdimnoimage

    güzel bir yazı ama çocukbence sadece sevgiye ve ilgiye ihtiyacı var
#01.10.2012 17:40 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    arkadaşlar müsadenizi istiyorumha birde geride kalmasını istemedigim bir yazı var onu tekrar öne alıyorum bakın bakalım nasıl olmuş
    Orijinali Göster...


    iyi akşamlar bacanak:)hayırlı işler okumuştum ama hatrın için yine okuyum
#01.10.2012 17:33 0 0 0
#01.10.2012 17:32 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4915052]petty[/alinti]iyidir bacanak iyidir yalnız aşırı kaçma kız evde kalıcak söyliyim

    evde kalan biri varsa sensin o
    kız benım deyilmil..kimi isterse onu alcam ben
    Orijinali Göster...
    evde kalan biri varsa sensin o
    kız benım deyilmil..kimi isterse onu alcam ben

    aaa kim kalmış beaaaaçocukları kim yaptı heee
    aman turşusunu kur bana gelin mi yok
#01.10.2012 17:32 0 0 0