petty

petty

Üye
22.05.2012
Onbaşı
603
Hakkında

  • Konu: sıgınak
    bacanak gece gece ne bu efkar yahu
#28.09.2012 01:35 0 0 0
#27.09.2012 20:50 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    hee biliyom tarih yazarsın sen bacanak
#27.09.2012 20:42 0 0 0
#27.09.2012 20:28 0 0 0
#27.09.2012 20:21 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    bak sonucu kötü olur
    bacanak da bayıldı herhal
#27.09.2012 20:16 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @Ay Kız adlı üyeden alıntı:
    yerlerdeyimm

    eemert gittimi hakkatt, küstürdünüz işte
    Orijinali Göster...


    kıs kalk ne işin var orda
    meeert mertçim nerdesinelma dersem çık armut demem zaten
#27.09.2012 20:02 0 0 0
#27.09.2012 19:56 0 0 0
#27.09.2012 19:55 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4913244]petty[/alinti]sorma aykızım bunlar köşeye sıkıştırdı beni

    senimi köşeye sıkıştırdık tavbe de yahu çarpılacaksın ban
    Orijinali Göster...
    senimi köşeye sıkıştırdık tavbe de yahu çarpılacaksın ban

    sayfaları karıştırdın bannndemicem işte
#27.09.2012 19:50 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @Ay Kız adlı üyeden alıntı:
    kim tartışıyoo noluyoo petty senlenmi uraşıyolar gülümm
    Orijinali Göster...


    sorma aykızım bunlar köşeye sıkıştırdı beni
#27.09.2012 19:48 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    @sıgınak adlı üyeden alıntı:
    [alinti=#4913223]petty[/alinti]

    fena diyorsun yani
    neyapalım ayak uyduraxagız mecburen
    Orijinali Göster...
    fena diyorsun yani
    neyapalım ayak uyduraxagız mecburen

    yok bee okadar değilkorkma bacanak
#27.09.2012 19:43 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    iyi enişteben kafama göre takılırsam yandın
#27.09.2012 19:31 0 0 0
  • Konu: sıgınak
    özlemişindir dedimbacanakya bacanak ben baldız olsam diyorumbacanak bize ters yahu
#27.09.2012 19:25 0 0 0
#27.09.2012 14:45 0 0 0
  • boyunu aşan sözler aramaya gerek yok !
    illaki ağlamakta gerekmez .
    seviyorum dersin taa yürekten işine gelirse inanır!
    kaç kişiye söylene bilirki yürekten ?.
    ..seviyorsa güvenecek sözüne!
    güvenemiyorsa çekip vuracak sevdayı şaşmadan hedefinden.
    ya sevgine aşkına ayna tutacak !
    ya aynayı orta yerinden kıracak!
#27.09.2012 03:07 0 0 0
  • Konu: Fark ettimki
    farkettim ki avatar hiç yakışmamış...
#27.09.2012 03:00 0 0 0
  • sen bilirsin içinden ne geliyorsa onu yap.teşekkürler
#27.09.2012 02:43 0 0 0
  • (ben ölümler beğenmem, o beni beğenir en erken çağımda,
    çağırırız suskunluğumuzu, kelimenin metresinin kaçtan olduğunu bilmeden, konuşuruz bir boyluk ömür...)


    şimdi sen boynunu bir buluta daya akşamlar azalsın
    ya da ben öyle zannedeyim
    mavinin dibine ağlarken

    yaralı boynunu uzat dizime
    bir nehir nasıl kanarsa öyle kanasın o da
    üzülme gidişler kırmızıdır nasılsa

    ayaklarım senle beraber kalsın
    bütün akşam üstlerini yürüsün
    bir kent keşfedersiniz belki
    uyursunuz uzun bir kış
    uyanırsınız cehennem telaşı bir sabah
    birine emanet verilmiştir eşikteki ayakkabım
    geç kalmışlığın peşinden koşarsınız o an
    koşarsınız da yetişemezsiniz

    vakit yetmiştir
    varırım uzunca bir yol
    kısaca bir nefes
    siz o andan sonra yüksek bir siyahlıkta durursunuz
    çam ağaçları ile omuz omuza

    yeşil yolluktur kahverenginin kucağında
    uzanır ayak parmaklarıma bakarım
    kucaklaşırım ayaklarımla
    başımda toprak kokusu

    duvar diplerini susarım uzunca bir zaman
    hayatın tabutu gelir göz kapaklarıma
    boğazımdaki son yeli kefenler
    güneşi çivilerim
    takvimlerden kazırım buluşmaları
    üzülmem kendimi yaşıyorum zannederken
    kavuşma mavisinin dibi yok nasılsa



    Kubilay Yıldız


#27.09.2012 02:35 0 0 0