FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • TEŞK DE ÜYELİK KAYDI BAYAA KOLAY OLDU SANIRIM TEKRAR TŞK:D
#04.09.2008 14:37 0 0 0
  • patr10_gulush büyük harflerle forum icerisnde yasaktir..

    lütfen yazilimlariniza dikkat ediniz...
#04.09.2008 18:35 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    patr10_gulush

    Evet dediğiniz gibi üyelik kaydı çok kolay.
    Daha önceleri ise üyelik kaydı için

    3 adet vesikalık fotoğraf,

    Muhtardan ikâmetgâh ilmuhaberi,

    2 nüsha Vukuatlı nüfus cüzdanı sureti,

    ve 50 kuruşluk damga puluna ilâveten,
    uygun bir miktar makbuz karşılığı
    kayıt ücreti de alıyorduk.


    Board Yönetimi duruma el koyarak
    siz değerli üyelerimiz için bütün bunları ortadan kaldırdı.

    Main-Board'a üye olup da
    herhangi bir konuya bir adet mesaj yazdınız mı
    neredeyse bütün üyelikler size açık.


    Sağlıcakla kalınız.

    NOT:
    Büyük harfle yazmanın bağırmak anlamına gelmesi nedeniyle yasak olduğunu
    ben de boarda üye olduğumda aynen size olduğu gibi
    bir görevli tarafından yazılan mesaj sayesinde öğrendim.

    Demekki siz de ilerde benim gibi Süpermod olacaksınız.
#05.09.2008 02:57 0 0 0
  • Arkadaslar bende katilmak istiyorumda kendime güvenemiyorum
    sizede basarilar dilerim calismalarinizda
#11.09.2008 04:41 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    talha50

    Bizim sizden hiçbir farkımız yok.
    Bizler de önce sizin gibi kendimize güvenemiyorduk ama
    bir de baktık ki, bazı bilgileri öğrenince
    program bizim için herşeyi yapıyor.
    Biraz inatcı olmanız bu işi başarmanıza
    yeter de artar bile..!


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size başarılı çalışmalar dilerim.
#11.09.2008 05:19 0 0 0
  • bende üye olmak istiyorum..hatta birazda öğrenmek...
#11.09.2008 06:50 0 0 0
  • bende flas yapmayi cok istiyorum birtürlü nasil ypilacagi hakkinda bir saglikli bilgi veren olmadi ama burasi öyle degil herkesle tek tek ilgililer özellikle atasilter ..cok rica ederiyorum bende üye olmak istiyorum. derslere katilmak..simdiden tşkr ederim ilginize..
#11.09.2008 12:57 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    rain-34

    Flash yapmayı bu kadar çok istediğinize göre
    göreceksiniz siz de diğer arkadaşlarım gibi
    flash yapmayı kısa sürede öğreneceksiniz.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#12.09.2008 00:20 0 0 0
  • bende üye olmak istiyorum be hocam
#12.09.2008 21:34 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım
    sweet-clb
    Sizi de üye olarak kaydetmekten mutluyuz


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
    Bizlerle yaptığınız flashı paylaştığınız için
    İkinci Flash Çalışma Gurubuna kaydoldunuz.
    Hayırlı olsun be...
#13.09.2008 01:25 0 0 0
  • Bende üye olmak istiyorum:))
#15.09.2008 11:09 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    BySameTT

    İsteğiniz üzere
    Flash Çalışma Gurubu'na
    kaydınız yapılmıştır.


    Size çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    Çalışmalarınız sırasında herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız
    bu sorununuzun daha önce cevabı yoksa,
    lütfen Flash Dersleri bölümünde sormaktan çekinmeyiniz.
#15.09.2008 15:38 0 0 0
  • bende üye olmak istiorum...
    teşekkürler...
#18.09.2008 08:14 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    kardelen_cicegi

    Üye olmak istediğinize çok sevindim.
    Yaptığınız flashlar nedeniyle sizin kaydınız
    doğrudan doğruya İkinci Çalışma Gurubuna yapılmıştır.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#18.09.2008 16:20 0 0 0
  • bende bende..
#19.09.2008 00:03 0 0 0
  • Değerli arkadaşım
    YAREMCE

    Sizin de kaydınız yapılmıştır.
    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#19.09.2008 01:11 0 0 0
  • teşekkür ederim
#19.09.2008 10:16 0 0 0
  • @atesilter adlı üyeden alıntı:
    Değerli arkadaşım
    kardelen_cicegi

    Üye olmak istediğinize çok sevindim.
    Yaptığınız flashlar nedeniyle sizin kaydınız
    doğrudan doğruya İkinci Çalışma Gurubuna yapılmıştır.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.

    Orijinali Göster...


    çok teşekkür ederim...bu beni daha da yüreklendirdi...elimden gelenin en güselini yapmaya çalışcam...
#19.09.2008 11:51 0 0 0
  • yukarıda belirtilen FLASH ANİMASYON PROGRAMI ve diğerlerini indiremiyorum
#19.09.2008 12:30 0 0 0