FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • @ yaylagulu,

    Sevgili arkadaşım isim bildirdiğiniz için
    teşekkür ederim.


    @ pedaliza,

    Eğer böyle giderse,
    galiba size yeni bir çalışma yeri
    tahsis etmemiz gerekecek..
#19.02.2008 01:09 0 0 0
  • @yaylagulu adlı üyeden alıntı:
    pedaliza ile calismayi isterim eger kendisi icinde uygunsa tesekkürler
    Orijinali Göster...



    ilginize çok teşekkür ediyorum yaylagulu

    burda hep beraber öğrenip öğretiyoruz..elimden geldiğince yardımcı olabilirsem ne mutlu bana
#19.02.2008 18:35 0 0 0
  • yeni olduğum için tabiiki eleştiri yapamayacağım. çok güzel olmuş. insanı kamçılıyor. ben de yapabilirmiyim diye.
#19.02.2008 22:50 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım fbahce80,
    Birşeyi yapmak istiyorsanız kesinlikle yaparsınız.
    Yeter ki, yapıp yapmayacağınıza karar veriniz.
    Bu kararı vermek için ise size yardımcı olabilmek amacıyla
    aşağıdaki linki tıklayıp, ordaki flashları izlemenizi öneririm.

    https://www.main-board.com/uyelerimizin-flash-calismalari/

    Yukardakli linkte izleyeceğiniz Flashların neredeyse tamamı,
    buradaki çalışmalara devam eden üyelerimiz tarafından yapılmıştır.


    Sizin hiçbirimizden eksik bir yanınız olmadığına göre
    sizin de yapmamanız için bana göre hiçbir sebep yok...


    Sağlıcakla kalınız.
#20.02.2008 00:28 0 0 0
  • ates hocam sence mümkünse sizinle calismak isterim... Yapdiginiz calismalar cok hosuma gitdi...
#20.02.2008 01:03 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım craft,
    Beni seçtiğiniz için çok teşekkür ederim.
    Fakat benim İhtisas Odası içindeki faaliyetlerim,
    sağlık durumum ve MSN kullanmamam nedeleriyle,
    korkarım size yeterince faydalı olamam..


    Bununla beraber,
    adları yazılı olan diğer tüm arkadaşlarım
    size tahmin edeceğinizin çok üzerinde
    yardımcı olabilecek bilgi ve beceri sahibidirler.


    Benim bu durumumu anlayışla karşılayacağınıza eminim.
    Bu nedenle lütfen belirtilen isimlerden birini seçerek
    buraya mesaj bırakınız.

#20.02.2008 01:45 0 0 0
  • @atesilter adlı üyeden alıntı:
    Sevgili arkadaşım craft,
    Beni seçtiğiniz için çok teşekkür ederim.
    Fakat benim İhtisas Odası içindeki faaliyetlerim,
    sağlık durumum ve MSN kullanmamam nedeleriyle,
    korkarım size yeterince faydalı olamam..


    Bununla beraber,
    adları yazılı olan diğer tüm arkadaşlarım
    size tahmin edeceğinizin çok üzerinde
    yardımcı olabilecek bilgi ve beceri sahibidirler.


    Benim bu durumumu anlayışla karşılayacağınıza eminim.
    Bu nedenle lütfen belirtilen isimlerden birini seçerek
    buraya mesaj bırakınız.


    Orijinali Göster...

    Hocam Anlayisla karsiliyorum ve gecmis olsun dileklerimi sunuyorum Eger kabul ederse lord-lion hocamla calismak isterim...
#20.02.2008 12:11 0 0 0
  • @ craft,

    Sizinle çalışmasını istediğiniz arkadaşıma
    Özel bir mesaj göndererek
    sizin kendisini tercih ettiğinizi bildirdim


    Zannederim bir müddet sonra
    sevgili Lord-Lion adlı arkadaşımız sizin ile irtibata geçecek
    ve çalışmalarınıza başlayacaksınız.


    Eğer herhangi bir sorun ile karşılaşırsanız,
    lütfen Özel Mesaj ile bana bildiriniz..
#21.02.2008 22:34 0 0 0
#22.02.2008 23:00 0 0 0
  • Öncelikle İyi Günler diliyorum.
    Bende Flash Animasyon Grubuna Katılmak İstiyorum ve bu konuda bayada İstekliyim Umarım benide Aranıza Alırsınız
#24.02.2008 14:23 0 0 0
  • Bende öğrenmek istiyorum.
    Programları yükledim
    Ama korkuorum başarısız olursam die
    İnşallah başarırım
#24.02.2008 19:03 0 0 0
  • aynı derslere katılmak istiyorum çalışmalarınız çok güzel resim ekledim müzik ekledim ama 2. resimi ekleyemiyorum bikez ekledim resim üstünden hızkı geçiş yaptı
#24.02.2008 17:28 0 0 0
  • acaba beni de aranıza alabilir misiniz

    az çok falsh bilgim vardır.
    Her türlü Flash Programları mevcuttur. Adobe (Macromedia) Flash programını da az çok kurcalamışımdır. SwsihMax'in tüm ve full versiyonları mevcuttur.

    Kendi çapımda çalışmalar yapıyorum ama çok eksiğim var. Yardımcı olmanız beni onurlandıracaktır.

    Öğrendikten sonra da, yeni gelenlere yardımcı olmak için elimizden gelen neyse yardıma hazırız.

    Saygılarımla.
#24.02.2008 21:19 0 0 0
  • Değerli arkadaşım RoHaN,
    Sizin gibi bir arkadaşımızı aramızda görmek,
    bize de onur verir...


    Başvurunuz için çok teşekkür ederim.
    Aramıza katıldığınız için sanıyorum tüm arkadaşlarımız
    en az benim kadar sevineceklerdir.


    Üyeli kaydınız yapılmıştır.
    Aramıza hoşgeldiniz sevgili arkadaşım...
    Size sağlıklı ve mutlu çalışmalar dilerim.

#24.02.2008 21:51 0 0 0
  • Değerli arkadaşlarımız
    hasret_yagmru, özbey56
    ve
    büşra

    Aramıza hoşgeldiniz.
    Üyelik kayıtlarınız yapılmıştır.
    Sizlere hayırlı çalışmalar dilerim.


    Sizlerin de en kısa süre içinde
    diğer dostlarımız gibi flash yapacağınıza eminim.


    Sağlıcakla kalınız.
#24.02.2008 21:58 0 0 0
  • MeRHaBa BeNiM Bu NeTTe eN CoK öGReNMeK iSTeDiGiM PRoGRaMDa FLaSH CaLıŞMaLaRı Ve SoNuCUNDa GüZeL Bi eMeK oRTaYa CıKaRaN DiGeR aRKaDaSLaR GiBi oLMaK BeNDe CoK öGReNMeK iSTiYoRuM SiZiN YaRDIm Ve DeSTeGiNiZLe BuNuDa BaSaRıCaGıMa iNaNıYoRuM iNŞaLLaH BeNiDe aRaNıZa aLıRSıNıZ
#25.02.2008 00:31 0 0 0
  • Değerli arkadaşım DeMeGReS,
    Üyelik kaydınızı sevinçle yaptım.
    Sizi de aramızda görmekten dolayı mutluyum...


    Bu arada zahmet edip de
    özenerek yazdığınıza inandığım mesajınızdaki
    harflerin tamamını küçük harf ile yazarsanız,
    dürbün gibi gözlük kullanan ben,
    yazdıklarınızı daha rahat okuyabileceğim.


    Size iyi çalışmalar dilerim.
#25.02.2008 00:58 0 0 0
  • Tşk ederim atesilter üyeligimi kabul etiginiz için bu arada yazı tipim için gercekten özür dilerm ben alışmışım hep öle yazmaya ama burda daha dikkatli yazıcam
#25.02.2008 12:17 0 0 0
  • Değerli arkadaşım DeMeGReS,
    Özür dilemenize hiç gerek yok,
    çünkü sizin yazdığınız yazı
    ve kullandığınız font harika görünüyor..


    Büyük ve küçük harfler ile yazmanızın ise
    bir moda olduğunu biliyorum.
    Fakat dediğim gibi,
    inanın okurken oldukca zorlanıyorum.


    Bu uyum gösteren anlayışlı cevabınız için
    size çok teşekkür ederim.
#25.02.2008 13:33 0 0 0