@atesilter adlı üyeden alıntı:
Sevgili arkadaşım craft,
Beni seçtiğiniz için çok teşekkür ederim.
Fakat benim İhtisas Odası içindeki faaliyetlerim,
sağlık durumum ve MSN kullanmamam nedeleriyle,
korkarım size yeterince faydalı olamam..
Bununla beraber,
adları yazılı olan diğer tüm arkadaşlarım
size tahmin edeceğinizin çok üzerinde
yardımcı olabilecek bilgi ve beceri sahibidirler.
Benim bu durumumu anlayışla karşılayacağınıza eminim.
Bu nedenle lütfen belirtilen isimlerden birini seçerek
buraya mesaj bırakınız.
Orijinali Göster...