@CHOLATE adlı üyeden alıntı:
Ablacim aramiza hosgeldin seni tanimak guzeldi ama az tanitmissin ablam biraz daha kendinden bahsetsene hemvarya ablam ben hemsireleri cok seviyorum ama burdakileri degil

TR,dekiler cok seker oluyolar

sizin gibi.
ablacim gonlunuzun 25 olmasi nekadar guzel ozaman siz hic yaslanmazsiniz ablacim hep oyle kalin ablam hayat ozaman daha guzel olur
Orijinali Göster...