BiR-DOST

BiR-DOST

Admin
13.01.2008
Genel Kurmay Başkanı
525.784
Hakkında

  • Eğer Sevgimizi, İçimizde Haset Olmadan Paylaşabiliyorsak,

    Dertlerimizi Gizlice Sevinmeden Bölüşebiliyorsak,

    Kötü Kişi Olmayı Göze Alarak, Birbirimize Doğruyu Söyleyebiliyorsak,

    Böylece Birbirimizi Yanlışlardan Koruyabiliyorsak,
    Samimiyetle, Saygının İnce Çizgisini Çizebiliyorsak,

    Birbirimizi Yargılamadan Olduğumuz Gibi Kabul Edebiliyorsak,

    Dünyalara Bedel Bir Dostluğa Sahibiz Demektir.

    Aldığımız Kadar Verdiğimiz Böylesi Bir Dostluk,

    Çocukluktan Ölüme Dek İnsanoğlunun Edinebileceği En Büyük Zenginlik ,

    Kişinin Kendine Verebileceği En Büyük Armağan Değil midir ?

    alıntı
#24.02.2008 15:56 0 0 0
  • Konu: İşte Ben
    Selam Kıslar Ben de kendimi tanıtayım istedim

    İstanbul Çapa Çocuk Psikiyatrisinde 21 yıl hemşire olarak çalıştım.(Florence Nightingale Yüksek Hemşirelik Okulu Mezunuyum.) Emekli olunca memleketim Giresun-Göreleye geldim.


    Hobim ; internet forum

    Zamanla sizleri de tanıyacağımı umuyorum
#24.02.2008 15:38 0 0 0
  • @'MeMoLi'' adlı üyeden alıntı:
    Herkes emeğine sağlık demiş, oysa ki bu çalışmalar Bir-Dost sahibine ait değildir!
    Supradyn nickli (yani bu resimli çalışmanın sahibi) arkadaşın hakkını yiyorsunuz.
    Farkında mısınız acaba?!..

    ßiz Nerden ßilelimm Karde$imm

    Onu 1 Dosta Sorcann

    Pe$indemi Dolancaz?

    Çalanında Yapanında Emegine Saglıkk
    Orijinali Göster...


    ßiz Nerden ßilelimm Karde$imm

    Onu 1 Dosta Sorcann

    Pe$indemi Dolancaz?

    Çalanında Yapanında Emegine Saglıkk

    Çalanın demen haksızlık değil mi???
    Çalsam ,o kişinin imzasını silerdim,silmemişim değil mi resimlerden...
    Bu bir paylaşımdır,evet sunan şu an ben olduğumdan arkadaşlar bana emeğine sağlık dediyse,eleştiriniz ağır olmuş üzgünüm
#23.02.2008 14:59 0 0 0
#22.02.2008 12:02 0 0 0
#22.02.2008 11:53 0 0 0
#22.02.2008 11:49 0 0 0
#21.02.2008 00:29 0 0 0
  • Eviniz İçin Süsler - Şirin Süsler - Duvar Süsleri - Çocuk Odası Süsleri



    noimagenoimage

    noimagenoimage

    noimagenoimage

    noimagenoimage

    noimage
#21.02.2008 00:27 0 0 0
#19.02.2008 01:30 0 0 0
#16.02.2008 23:26 0 0 0
#16.02.2008 21:34 0 0 0
#15.02.2008 17:32 0 0 0
#15.02.2008 17:24 0 0 0
#14.02.2008 17:28 0 0 0
  • Konu: 3 D Resimler
    @death_nova adlı üyeden alıntı:
    resimler güzelde arka plan olması için çok küçük
    Orijinali Göster...


    Yeniden boyutlandırabilir kullanmak isteyen ...

    Küçülterek ekledim ben sayfa zor açılmasın diye
#14.02.2008 02:15 0 0 0
  • @pedaliza adlı üyeden alıntı:
    Bir inci tanesi gibi bulması ulaşılması çok zor buluncada değeri çok olan dır Dost..

    Kişi Dost olsun dediği kadar kendiside Dost olmalıdır..


    çalışman güzel olmuş ellerine sağlık Bir-Dost
    Orijinali Göster...


    Teşekkürler...
#13.02.2008 00:50 0 0 0