FLASH GURUBU ÜYE MÜRACAAT SAYFASI

Son güncelleme: 27.03.2015 15:41
  • Bende Katılabilirmiyim
#25.02.2008 16:19 0 0 0
  • @RoHaN

    Flashlarini merakla bekliyorum.
#25.02.2008 18:12 0 0 0
  • aramıza yeni katılan tüm arkadaşlar hoşgeldiniz
#25.02.2008 21:12 0 0 0
  • Bende aranıza katılmak istiyorum çok az da olsa biraz bi bilgim var
    ilerletmek istiyorum
    Saygılar...
#25.02.2008 22:05 0 0 0
  • programı indirdim, örnek üzerinde çalıştım bende bir deneme üzerinde çalışıyorum. en yakın zamanda göndereceğim .üye olmak için sabırsızlanıyorum
#25.02.2008 23:15 0 0 0
  • @ Ofli,

    Değerli arkadaşım kaydınız yapılmıştır.
    Daha önceden çalışmalarınıza başladığınıza göre
    sanıyorum kısa süre içinde üst guruplara ve
    İhtisas Odasına girme hakkı kazanarak bilgilerinize
    yeni bilgiler ekleyip,
    çok daha tekniği ileri flashlar yapacaksınız.


    Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
#26.02.2008 02:01 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım fbahce80,
    Bukadar çalışkan ve istekli bir üyemiz olmanız nedeniyle,
    yazdığınız mesaj bize yeterlidir.


    Üyelik kaydınız yapılmıştır.
    Üyeliğiniz hayırlı ve uğurlu olsun..!
#26.02.2008 02:10 0 0 0
  • @LEVIS-501 adlı üyeden alıntı:
    @RoHaN

    Flashlarini merakla bekliyorum.
    Orijinali Göster...


    22 Aralık'ta amcaoğlu için yapmış olduğum bir Flash çalışması.

    Kendisi biraz Sago'cudur da...

    http://rapidshare.com/files/78190960/Movie3..swf.html

    ayrıca, SwfDecompiler veya hazır Flash Programlarıyla uğraşmaktan çok, Adobe Flash CS3 ile birşeyler yapmak istiyorum.

    istediğim Flashı editleyebiliyorum. Bunu artık herkes yapabiliyor. Siirt'te flash konusunda uzman bir kaç dostum var, hafta sonları (az da olsa) ders almaya çalışıyorum. Burada yapılan çalışmaların bir secron çalışması olduğunu görüyorum. Zamanla ve dizayn üzerinde duruluyor. Resimlerin, fotoğrafların ve efectlerin seçilmesi vs... Uyum içinde olmalı herşey... Yani benim öğreneceğim çok şey var.

    Rahmetli Kemal Sunal'ın onca yaşına ve temposuna rağmen bir üniversiteden mezun olduğunu görmek bana her zaman için çalışma azmi vermiştir.

    Başbakanımızın dediği gibi
    DURMAK YOK YOLA DEVAM diyorum bende...
#26.02.2008 22:59 0 0 0
  • Sevgili arkadaşım RoHaN,
    İlk çalışmanız olarak çok başarılı bir sonuç elde etmişsiniz.
    Bu nedenle sizi kutlarım...


    Size yardımcı olacak dostlarınız olmasına sevindim.
    Böylece aklınıza takılan şeyleri çok daha kolayca
    öğrenebileceğinizi sanıyorum..

    Flash yapmaya devam kararınızı
    sevinçle karşılıyorum..
    Dediğiniz gibi bütün olayın temeli,
    müzik, yazı ve resimleri, kendi isteğinize göre
    biraraya getirip, aralarında sinkranizazyon sağlamak.

    Bu yaptığınız flashı bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim
    Fakat ufak bir hatırlatma yapmadan geçemeyeceğim.
    Board kurallarımız gereğince, hangi yolla olursa olsun,
    başka site veya boardların adreslerinin
    flash içinde kullanılmasını arzu etmediğimiz için
    yasaklamış bulunuyoruz

    Sizin bu flashınızda maalesef adres kullanılmış.
    O adresi silip, tekrar burada bizler ile paylaşırsanız
    çok sevinirim. Hatta adres silindikten sonra
    yerine bizim adresimizi yazarsanız
    Main-Flash içinde de paylaşıma açabiliriz.

    Ben şimdilik üzülerek flashınızı editliyorum.
    Sanırım bana darılmazsınız.

    Sağlıcakla kalınız.
#27.02.2008 01:16 0 0 0
SU_ SU_ foto
  • Bende olmak istiyorum:)
#27.02.2008 19:24 0 0 0
  • Değerli arkadaşım SU_

    Aramıza hoşgeldiniz.
    İsteğiniz üzere üyelik kaydınız yapılmıştır.


    Size iyi çalışmalar dilerim.
#28.02.2008 01:34 0 0 0
  • Bende diğer arkadaşlarıma katılıyorum ve flas hazırlamayı cok ama cok istiyorum.Beğiyle izledim diğer arkadaşların çalışmalrını..Ellerine sağlık süper olmuş..Bende flas sınıfına kayıt yaptırmak istiyorum..Hocalarimada saygılarımı sunuyorum.İnsallah en kısa zamanda öğreniriz ve güzel paylaşımlar yapariz.

    Saygılarımla
#02.03.2008 14:45 0 0 0
  • Rica retsem benide aranıza alır mısınız ?
    bende öğrenmek istiyorum
#03.03.2008 23:04 0 0 0
  • Sevgili arkadaşlarım

    @ kymk ve @ *_Mucahit_*

    Hocalarımızın özel işlerin'den özel işlerinden
    dolayı tahmin ettiğim bi gecikme söz konusu

    Aflarına sığınarak ikiniz içinde flash yapımı adına başlangıç olan
    program vede gerekli olan bütün bilgiler aşağıdaki bölümümüzde
    mevcuttur.Buradan dersleri takip edebilir,herhangi bir sorununuzda
    hiç çekinmeden yardım isteyebilirsiniz.

    FLASH DERSLERİ VE GEREKLİ PROGRAMLAR
#04.03.2008 11:20 0 0 0
  • Slm ben Gazel burda olmak istediğime eminim
    Bu flash işini kesin çözeceğim öyle yada böyle
    yardımlarınıza ihtiyacım olacak çok yer gezdim flash öğrenmek adına
    ama sanırım bu kez doğru yerdeyim
    aceba benide aranıza kabul edermisiniz bilmiyorum şimde ne yapmam lazım aceba?
    program elimde var ve kurulu bir kaç küçük çalışmamda var
    bunu sonuna kadar ilerletmek istiyorum yardımlarınızı bekliyorum
#04.03.2008 18:57 0 0 0
  • Öncelikle hoşgeldiniz

    sizin gibi kendine güvenen arkadaşlarımızı aramızda görmek
    bizleri ziyadesiyle mutlu etmektedir.Bir üst mesajımda aramıza
    katılan iki yeni arkadaşıma vermiş olduğum linki sizin içinde tekrar
    veriyorum.Bu linki tıkladıktan sonra kendinizde eksik gördüğünüz
    veya öğrenmek istediğiniz teknikleri inceleyip,bakabilirsiniz

    Daha teknik sorunlarınız olursa hocalarımız sizlere gerekn yardımı göstereceklerdir.



    FLASH DERSLERİ VE GEREKLİ PROGRAMLAR
#04.03.2008 19:50 0 0 0
  • cok saolun ama yapabılırmıyım bılmıyorum yardımda bulunan herkese cok tesekkur edıyorum.
#04.03.2008 20:11 0 0 0
  • sevgili @ TeZCaN38

    bir zamanlar hepimiz sizin gibi heyecan doluyduk,ama bu güzel paylaşım ortamında o heyecanı çabuk atıp,özgüveninizle büyük işler çıkaracaksınız
#04.03.2008 20:17 0 0 0
  • Çok teşekkür ederim sorulacak o kadar çok soru varki aslında ilk soruyla başlamak istiyorum bütün dersleri inceledim ama şimdi ne yapmam gerektiği konusunda hala bi bilgim yok bir flash çalışma yapıp size yollamam mı gerekiyor
#04.03.2008 22:16 0 0 0