Değerli arkadaşım kaydınız yapılmıştır.
Daha önceden çalışmalarınıza başladığınıza göre
sanıyorum kısa süre içinde üst guruplara ve
İhtisas Odasına girme hakkı kazanarak bilgilerinize
yeni bilgiler ekleyip,
çok daha tekniği ileri flashlar yapacaksınız.
ayrıca, SwfDecompiler veya hazır Flash Programlarıyla uğraşmaktan çok, Adobe Flash CS3 ile birşeyler yapmak istiyorum.
istediğim Flashı editleyebiliyorum. Bunu artık herkes yapabiliyor. Siirt'te flash konusunda uzman bir kaç dostum var, hafta sonları (az da olsa) ders almaya çalışıyorum. Burada yapılan çalışmaların bir secron çalışması olduğunu görüyorum. Zamanla ve dizayn üzerinde duruluyor. Resimlerin, fotoğrafların ve efectlerin seçilmesi vs... Uyum içinde olmalı herşey... Yani benim öğreneceğim çok şey var.
Rahmetli Kemal Sunal'ın onca yaşına ve temposuna rağmen bir üniversiteden mezun olduğunu görmek bana her zaman için çalışma azmi vermiştir.
Başbakanımızın dediği gibi
DURMAK YOK YOLA DEVAM diyorum bende...
Sevgili arkadaşım RoHaN,
İlk çalışmanız olarak çok başarılı bir sonuç elde etmişsiniz.
Bu nedenle sizi kutlarım...
Size yardımcı olacak dostlarınız olmasına sevindim.
Böylece aklınıza takılan şeyleri çok daha kolayca
öğrenebileceğinizi sanıyorum..
Flash yapmaya devam kararınızı
sevinçle karşılıyorum..
Dediğiniz gibi bütün olayın temeli,
müzik, yazı ve resimleri, kendi isteğinize göre
biraraya getirip, aralarında sinkranizazyon sağlamak.
Bu yaptığınız flashı bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim
Fakat ufak bir hatırlatma yapmadan geçemeyeceğim.
Board kurallarımız gereğince, hangi yolla olursa olsun,
başka site veya boardların adreslerinin
flash içinde kullanılmasını arzu etmediğimiz için
yasaklamış bulunuyoruz
Sizin bu flashınızda maalesef adres kullanılmış.
O adresi silip, tekrar burada bizler ile paylaşırsanız
çok sevinirim. Hatta adres silindikten sonra
yerine bizim adresimizi yazarsanız
Main-Flash içinde de paylaşıma açabiliriz.
Ben şimdilik üzülerek flashınızı editliyorum.
Sanırım bana darılmazsınız.
Bende diğer arkadaşlarıma katılıyorum ve flas hazırlamayı cok ama cok istiyorum.Beğiyle izledim diğer arkadaşların çalışmalrını..Ellerine sağlık süper olmuş..Bende flas sınıfına kayıt yaptırmak istiyorum..Hocalarimada saygılarımı sunuyorum.İnsallah en kısa zamanda öğreniriz ve güzel paylaşımlar yapariz.
Hocalarımızın özel işlerin'den özel işlerinden
dolayı tahmin ettiğim bi gecikme söz konusu
Aflarına sığınarak ikiniz içinde flash yapımı adına başlangıç olan
program vede gerekli olan bütün bilgiler aşağıdaki bölümümüzde
mevcuttur.Buradan dersleri takip edebilir,herhangi bir sorununuzda
hiç çekinmeden yardım isteyebilirsiniz.
Slm ben Gazel burda olmak istediğime eminim
Bu flash işini kesin çözeceğim öyle yada böyle
yardımlarınıza ihtiyacım olacak çok yer gezdim flash öğrenmek adına
ama sanırım bu kez doğru yerdeyim
aceba benide aranıza kabul edermisiniz bilmiyorum şimde ne yapmam lazım aceba?
program elimde var ve kurulu bir kaç küçük çalışmamda var
bunu sonuna kadar ilerletmek istiyorum yardımlarınızı bekliyorum
sizin gibi kendine güvenen arkadaşlarımızı aramızda görmek
bizleri ziyadesiyle mutlu etmektedir.Bir üst mesajımda aramıza
katılan iki yeni arkadaşıma vermiş olduğum linki sizin içinde tekrar
veriyorum.Bu linki tıkladıktan sonra kendinizde eksik gördüğünüz
veya öğrenmek istediğiniz teknikleri inceleyip,bakabilirsiniz
Daha teknik sorunlarınız olursa hocalarımız sizlere gerekn yardımı göstereceklerdir.
Çok teşekkür ederim sorulacak o kadar çok soru varki aslında ilk soruyla başlamak istiyorum bütün dersleri inceledim ama şimdi ne yapmam gerektiği konusunda hala bi bilgim yok bir flash çalışma yapıp size yollamam mı gerekiyor